کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یک ماه تا پایان نایب رییسی موسوی

مدیریت در بازداشت؛ نوبرانه فوتبال ایران!

20 ارديبهشت 1401 ساعت 13:29

گروه ورزشی: حضور شهره موسوی به صورت آنلاین و برخط در جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، سوالات و ابهامات متعددی را به وجود آورده است.


حدود یک ماه است که به واسطه مشکلات پیش‌آمده در فعالیت اقتصادی شهره موسوی نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، او در بازداشت به سر می‌برد و مراحل قضایی در حال پیگیری است؛ موضوع پرونده فوتبالی نبوده و بحث اصلی پیرامون فعالیت غیرقانونی در حوزه رمزارز بوده است.
در یک ماه غیبت موسوی در ساختمان فدراسیون فوتبال، دو نوبت قرار بر این بود که جلسه هیات‌رئیسه برگزار شود؛ با توجه به عزل عزیزی‌خادم و پایان دوره سرپرستی بهاروند و مهرعلی به عنوان نواب اول و دوم رئیس فدراسیون، حضور شهره موسوی برای رسیدن جلسه به حدنصاب قانونی نیاز بود.
جلسه اول در غیاب موسوی به صورت غیررسمی برگزار شد و اعضای هیات‌رئیسه نتوانستند دستورات جلسه را به صورت مصوبه در بیاورند و امیدوار بودند که در جلسه دوم مشکل موسوی حل شود؛ بعد از رایزنی‌های فراوان سرانجام این امکان فراهم شد که شهره موسوی بتواند به صورت برخط و آنلاین در جلسه هیات‌رئیسه حضور پیدا کند.
اما حضور شهره موسوی هم نتوانست به جلسه هیات‌رئیسه رسمیت ببخشد، چرا که در روز حضور موسوی، مهرداد سراجی که اختلافات عمیقی با اعضای هیات‌رئیسه دارد، در جلسه حضور نیافت تا حضور اسکایپی موسوی هم اثربخش نباشد.
موسوی در روز نخست انتخاب خود به عنوان نایب‌رئیس زنان فدراسیون فوتبال، از آمدنش برای خدمت به فوتبال زنان سخن گفت و برنامه‌های گسترده‌ای را شرح داد؛اما باوجود اهتمام فدراسیون فوتبال برای ساماندهی فوتبال زنان و برنامه ویژه عزیزی خادم این عضو جنجالی کمتر در سمت خود موفق و بابرنامه نشان داد و حالا هم با توجه به شرایط  پیش‌آمده برای موسوی، دور از ذهن است که حضور او در فدراسیون فوتبال تمدید شود.
باید در نهایت مجمع برای شهره موسوی تصمیم‌گیری کند و اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، چه در صورت تایید و چه در صورت رد عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، باید منتظر حضور فردی تازه در کسوت نایب‌رئیس و یا سرپرست نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال بود.
پایان کار زودهنگام شهره موسوی بعد از نزدیک به 16 ماه فعالیت دور از ذهن نیست.


کد مطلب: 335815

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335815/مدیریت-بازداشت-نوبرانه-فوتبال-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir