به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۱:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۳۳۵۸۲۱

محرم؛ خوشرنگ و بشاش به امید آینده

گروه ورزشی: سپاهان فصل را در شرایطی به پایان می برد که نه در جام حذفی توانست برای قهرمانی بجنگد و نه در لیگ برتر و از همه مهمتر در لیگ قهرمانان آسیا هم موفق به صعود به مرحله حذفی بازی ها نشد.
محرم؛ خوشرنگ و بشاش به امید آینده
اما همه اینها دلیلی برای نا امیدی سپاهان نیست؛ هم چنین محرم نوید کیا. چون فوتبال ادامه دارد. به یاد داریم فصل گذشته جواد نکونام و فولاد در لیگ قهرمانان آسیا موفق به صعود از مرحله گروهی نشدند اما این فصل عملکرد تحسین بر انگیری داشتند و در غیاب سرخابی ها به مرحله حذفی بازی ها صعود کردند. سپاهان این فصل نه در جام حذفی قهرمان شد و نه در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی دارد و نه در لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما تجربیات گرانبهایی به دست آورد که می تواند چراغ راه فصل های بعدی باشد.
محرم نوید کیا را در بازی با پیکان خوشرنگ تر و بشاش تر از همیشه دیدیم. چرا که با واقعیت کنار آمده و در پی ساختن یک تیم بهتر است. او پیش از بازی اشاره ای به این داشت باشگاه تمایل دارد ماموریت او در تیم سپاهان ادامه پیدا کند. چرا که نه. او در جریان بازی با پیکان در یک صحنه که رضا میرزایی در موقعیت تک به تک با سوت داور به نشانه خطا متوقف شد اعتراضی به تصمیم داور داشت تا یک بار دیگر ثابت کند بی تفاوت نسبت به سپاهان و آینده اش نیست و اگر لازم باشد برای موفقیت سپاهان بر خلاف میل باطنی خود هم عمل خواهد کرد؛ اعتراض به داور. هر چند او بعد از اعتراض خیلی زود اطرافیانش را آرام کرد.

فصل سوم حضور محرم نوید کیا در سپاهان بدون شک فصل متفاوتی خواهد بود چرا که هم سپاهان محرم به تیم باتجربه تری تبدیل شده و هم نوید کیا به مربی قوی. از قدیم گفته اند تجربه بی رحم ترین آموزگار دنیاست. اول مزد می گیرد و بعد درس می دهد. جام های از دست رفته مزد تجربه ای است که محرم به دست آورده است و ادامه راه سپاهان با این مربی جوان منطقی ترین تصمیم به نظر می رسد.
برچسب ها: محرم نویدکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها