به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۳۵۸۲۴

اختلال و قطعی اینترنت در خوزستان

اختلال و قطعی اینترنت در خوزستان
گروه جامعه: اینترنت در بعضی از شهر‌های خوزستان با قطعی و اختلال همراه است. برخی از کاربران در شهرهای مختلف خوزستان از قطع کامل اینترنت موبایل و اختلال در اینترنت ثابت خبر دادند. از روز جمعه ظهر ۱۶ اردیبهشت بسیاری از کاربران خوزستان در شبکه‌های اجتماعی از قطعی اینترنت و اختلال‌های شدید در سرویس اینترنت خود خبر می‌دهند.

در چند روز اخیر در بعضی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، ایذه، سوسنگرد، حمیدیه و آبادان کاربران اپراتورهای موبایل از جمله ایرانسل، همراه اول، رایتل با قطعی مواجه بوده‌اند.کلادفلر، یکی از بزرگ‌ترین سرویس‌های CDN در جهان نیز روز جمعه با انتشار تصویری از قطعی کامل اینترنت در خوزستان خبر داد.

امروز (۲۰ اردیبهشت) نیز برخی کاربران از شهرهای مختلف در توئیتر اعلام کردند که تنها به اینترنت داخلی دسترسی دارند.همچنین گزارش شد تنها سایت‌ها و سرویس‌هایی را که در داخل میزبانی می‌شوند قابل مشاهده است و امکان اتصال اینترنت جهانی در خوزستان قطع است.پیگیری‌ها از اپراتورهای همراه تاکنون به نتیجه نرسیده و مدیران مربوطه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.همچنین تماس‌ها با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان نیز تا این لحظه بدون پاسخ مانده است.
مرجع : تجارت نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها