کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ادعای جالب پاردس؛

مسی گفته بود در بارسلونا می‌ماند

20 ارديبهشت 1401 ساعت 14:00

گروه ورزشی: لئاندرو پاردس، هافبک آرژانتینی پی‌اس‌جی، مدعی شده که لیونل مسی قصد داشته قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.


مسی تابستان گذشته در کمال ناباوری و پس از سال‌ها درخشش با پیراهن بارسلونا از این تیم جدا شده و با امضای قراردادی دو ساله به‌عنوان بازیکن آزاد راهی پاری|‌سن ژرمن شد. 
در آن زمان اعلام شد که شرایط مالی بد باشگاه بارسلونا پس از شیوع جهانی ویروس کرونا و همچنین سقف دستمزد و محدودیت‌های مالی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده که این باشگاه توانایی تمدید قرارداد با مسی را نداشته باشد. 
چند نفر از بازیکنان پی‌اس‌جی از جمله پاردس پیش از اعلام خبر جدایی این بازیکن از بارسا در ایبیزا در کنار او دیده شده بودند و همین موضوع شایعاتی را درباره انتقال این ستاره آرژانتینی به فرانسه بر سر زبان‌ها انداخته بود. 
 

پاردس در گفت‌وگو با TyC اسپورت در این‌باره اظهار داشت:« ما او را یک روز پیش از پایان قراردادش با بارسا در ایبیزا دیدم. او روز بعد از آنجا رفت تا قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند. ما به او گفتیم که به تیم ما بیا اما او به ما گفت که ترتیب تمامی کارهای تمدیدش را داده و قرار است فردا برای امضای آن به بارسلونا برود.»
او با اشاره به اتفاقاتی که پس از آن بین این بازیکن و مدیران بارسا رخ داد گفت:« من نمی‌دانم در آن سفر به بارسا چه اتفاقی رخ داد چون همان شبی که او برای امضای قرارداد رفت، به ما گفت که قرار است به پی‌اس‌جی منتقل شود. ما اول حرفش را باور نکردیم.»
این هافبک آرژانتینی در ادامه اضافه کرد:« وقتی او به من گفت که همه کارها انجام شده و قرار است برای امضای قرارداد با پی‌اس‌جی به پاریس بیاید، من به او گفتم تا وقتی که قرارداد امضا نکنی و من تو را با پیراهن پاری‌سن ژرمن نبینم، حرفت را باور نمی‌کنم.»


کد مطلب: 335835

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335835/مسی-گفته-بارسلونا-می-ماند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir