به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۸:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۳۵۸۳۸

تارتار: این جماعت را هیچ‌وقت حلال نمی‌کنم

گروه ورزشی: سرمربی تیم ذوب‌آهن بعد از تساوی با پرسپولیس صحبت های تندی را بر زبان می ‌آورد.
تارتار: این جماعت را هیچ‌وقت حلال نمی‌کنم
حرف و حدیث های قبل از دیدار ذوب آهن و پرسپولیس به قدری زیاد بود که مهدی تارتار بعد از این مسابقه و توقف سرخپوشان پایتخت به تندی درباره توهین هایی که به او شده بود، پاسخ داد.
تارتار امروز صبح در گفت و گو با رادیو تهران هم حرف های تندی را بر زبان آورد. مشروح صحبت های وی را می خوانید:

**می‌دانستیم کار سختی در ذوب‌آهن داریم
واقعا می‌دانستیم کارمان در ذوب آهن سخت است. با توجه به شناختی که داشتیم این را‌‌‌‌‌‌‌‌ پیش‌بینی می‌کردم و از روز اول هم گفتم هواداران باید صبور باشند تا بتوانیم تیم خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌ در طول فصل آماده کنیم. خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر هرچه از بازی‌ها می‌گذرد انسجام و کیفیت تیم ما بیشتر می‌شود.

**هیچ‌وقت اینقدر تحت فشار نبودم
دیروز هم در رختکن به بچه‌ها گفتم هیچ وقت در زندگی‌ام اینقدر تحت فشار قرار نگرفته بودم، نه به خاطر این تهمت‌ها، به خاطر فحاشی‌ها و بی‌احترامی‌هایی که شد.

**دوست ندارم ناراحتی پسرانم را ببینم
به هر حال ما خانواده داریم، پسران ما همه چیز را‌‌‌‌‌‌‌‌ در موردم دنبال می‌کنند، واقعا دوست ندارم ناراحتی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ ببینم. آنها دوست دارند پدرشان موفق باشد و در موردش خوب صحبت شود، به همین خاطر بعد از کنفرانس هم شرایطم ناراحت‌کننده بود و آنها که دیدند، شاید تا حالا آن طور ندیده باشند.

**بعضی هواداران استقلال را حلال نمی‌کنم
رفتارهایی به خصوص از سمت بعضی هواداران استقلال صورت گرفت، همه را‌‌‌‌‌‌‌‌ جمع نمی‌بندم. بین آنها هم افراد خوب، کم نیست، اما بعضی آنقدر فحاشی کردند که آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خدا واگذار کردم. به هیچ وجه حلال‌شان نمی‌کنم.

**برخی در فضای مجازی حلالیت طلبیدند
جالب است بعد از بازی در فضای مجازی آمدند و حلالیت طلبیدند اما به هیچ وجه این اهانت‌ها، توهین‌ها و تهمت‌ها قابل بخشش نیست.

**احساس می‌کنم برخی در فضای مجازی هزینه می‌کنند
هیچ سالی فضای مجازی مثل امسال نبوده، احساس می‌کنم افرادی از بدنه خود فوتبال چه مربی و چه مدیر در این مسأله دخیل‌اند و در فضای مجازی هزینه می‌کنند.

**مربیان همیشه دوست دارند برنده باشند
ما مربیان همیشه دوست داریم برنده باشیم. هر کسی دوست دارد موفق شود، اگر بگویم شما را‌‌‌‌‌‌‌‌ بیشتر از خودم دوست دارم، مطمئنا دروغ گفته‌ام. ما به دنبال موفقیت هستیم و برای موفقیت باید پیروز شویم، اما فشار روی ما زیاد بود، با توجه به نتایجی که مقابل پرسپولیس داشتیم انگیزه مضاعفی داشتیم که این شکست‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام کنیم.

**بازیکنانم هم تحت تاثیر قرار گرفتند
صد درصد بازیکنان هم تحت تأثیر قرار گرفتند. آنها کادرشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ دوست دارند و ما این مسأله را‌‌‌‌‌‌‌‌ امسال در چند بازی کاملا لمس کردیم. در شرایطی که روی لبه تیغ بودیم و در چند بازی شرایطمان خیلی بحرانی بود. احساس کردیم بچه‌ها در آن وضعیت سخت تلاش بیشتری از خودشان نشان دادند. دیروز هم آنها واقعا خیلی زحمت کشیدند و باید نهایت تشکر را‌‌‌‌‌‌‌‌ از بازیکنان داشته باشم.

**می‌خواهیم نیمه بالای جدول باشیم
متأسفانه در دو هفته قبل دو شکست داشتیم و کمی عقب ماندیم، وگرنه باید تا همین امروز تا رده هفتم صعود می‌کردیم، اما تمام تمرکزمان را‌‌‌‌‌‌‌‌ گذاشته‌ایم که در بازی‌های آینده طوری عمل کنیم که تا پایان فصل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

**امکان ادامه همکاری با ذوب‌آهن وجود دارد
جا دارد از مدیریت باشگاه به خاطر ایجاد شرایط خوب میزبانی در بازی روز گذشته تشکر کنم. خیلی تلاش کردند و زحمت کشیدند، یک تشکر دیگر هم باید داشته باشم به خاطر پیشنهاد تمدید قرارداد برای سال آینده. چندین بار صحبت کردیم، اما فعلا بازی‌ها فشرده است. امکان وجود همکاری هست و من خودم هم افتخار می‌کنم که در تیم بزرگ ذوب آهن فعالیت می‌کنم.
برچسب ها: مهدی تار تار
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها