به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : ۳۳۵۸۵۰

بازیگر نقش میشل اوباما در جشنواره کن جایزه می‌گیرد

بازیگر نقش میشل اوباما در جشنواره کن جایزه می‌گیرد
گروه فرهنگی: ویولا دیویس با جایزه زنان در حرکت جشنواره فیلم کن تجلیل می‌شود. ویولا دیویس، بازیگر و تهیه‌کننده، جایزه زنان در حرکت ۲۰۲۲ را که توسط گروه کرینگ و جشنواره فیلم کن اعطا می‌شود، دریافت خواهد کرد.دیویس در حال حاضر در سریال "Showtime The First Lady" در نقش میشل اوباما بازی می‌کند. او اخیرا زندگی‌نامه خود را با عنوان «در جستجوی من» که در دوران قرنطینه نوشته، منتشر کرده است که تجربیات دوران کودکی‌اش را در محیطی محروم در سنت متیوز، کالیفرنیا بازگو می‌کند. 

بر این اساس، دیویس از سوی برگزارکنندگان جایزه هم به خاطر «نقش‌های بازیگری‌اش و هم تعهدش به حقوق زنان و اقلیت‌ها» مورد ستایش قرار گرفت و در بیانیه‌ای او را «یکی از تأثیرگذارترین بازیگران زن آمریکایی و تهیه‌کننده زمان خود» نامیدند.جایزه «زنان در حرکت» در جشنواره فیلم کن بخشی از برنامه رسمی فستیوال شناخته می‌شود که با هدف تمرکز بر مشارکت زنان در صنعت سینما چه در برابر دوربین و چه در پشت آن، اهدا می‌شود و یک جایزه سالانه است.
برچسب ها: جشنواره کن
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها