به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۳۳۵۸۵۹
تیری آنری:

همه دنیا از رئال می‌ترسند، رئال از بارسلونا!

گروه ورزشی: ستاره فرانسوی سابق آرسنال و بارسا معتقد است رئال در دنیا فقط از یک تیم می ترسد و آن هم باشگاه بارسلوناست.
همه دنیا از رئال می‌ترسند، رئال از بارسلونا!
رئال مادرید چهارشنبه شب در برنابئو موفق شد منچسترسیتی را 3-1 شکست دهد و راهی فینال لیگ قهرمانان شود. رئال بازی رفت را 4-3 باخته بود و تا دقیقه 90 نیز با یک گل عقب بود که رودریگو در دو دقیقه دبل کرد و کریم بنزما هم دقیقه 5 وقت اضافه اول توانست از روی نقطه پنالتی گل سوم را بزند و رئال را به فینال پاریس بفرستد.


 
رئال در دو مرحله قبل برابر چلسی و پی اس جی هم توانسته بود کامبک بزند تا لیگ قهرمانان امسال برایش رویایی تر از همیشه شود. حالا تنها فینال و لیورپول برای رئال باقیمانده تا چهاردهمین قهرمانی خود در این رقابت ها را به دست بیاورد.


 
تیری آنری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه در مورد رئال مادرید و DNA خاص این تیم گفت:« فوق العاده است. کسی باور نمی کرد که رئال بتواند سیتی را در حالی که تا دقیقه 90 عقب بود، حذف کند. آنها خصوصیتی منحصر به فرد دارند که در هیچ باشگاهی دیده نمی شود. از نظر من تمام تیم های دنیا از رئال می ترسند ولی خود رئال از بارسا هراس دارد. بارسا تنها تیمی است که می تواند ترس را در رئال ایجاد کند.»

آنری همچنان بر این عقیده است که در فینال، لیورپول قهرمانی را از آن خود خواهد کرد:« من همچنان فکر می کنم که لیورپول در فینال لیگ قهرمانان پیروز خواهد شد. آنها از رئال مادرید قوی‌تر هستند ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها