کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هالند و لوا نشد؛ بارسا به دنبال ستاره لیورپول

20 ارديبهشت 1401 ساعت 18:00

گروه ورزشی: موندودپورتیوو، نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر از علاقه باشگاه کاتالان به جذب سادیو مانه داد.


با نزدیک شدن به پایان فصل و آغاز پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شایعات بسیاری درباره انتقال بازیکنان در باشگاه‌های اروپایی به گوش می‌رسد. 
روز گذشته بعضی از رسانه‌های آلمانی مدعی شدند که حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، با نمایندگان سادیو مانه در مایورکا دیدار کرده و مذاکراتی را برای انتقال این بازیکن سنگالی به مونیخ انجام داده است. 


 
امروز هم تیتر یک نشریه موندودپورتیوو به سادیو مانه و علاقه بارسا به وی اختصاص داشت تا نگرانی هواداران لیورپول مضاعف شود.
 ستاره سنگالی لیورپول و بهترین بازیکن جام ملت های آفریقا تابستان گذشته نیز مورد توجه بارسلونا قرار داشت و باشگاه تلاش زیادی داشت تا او را جذب کند. طبق ادعای کادنا سر، مانه درخواست شخصی لیونل مسی از سران باشگاه بود.
در واقع یکی از شروط مسی برای تمدید با بارسلونا جذب سادیو مانه بود و به شدت اعتقاد داشت که مانه می تواند بارسلونا را قدرتمندتر کند اما نه تنها مانه جذب نشد که به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه، خود او نیز نتوانست تمدید کند و مجبور به جدایی و انتقال به پی اس جی شد.
 

 
یک سال بعد بارسا بار دیگر قصد جذب مانه را دارد. بر اساس گزارش نشریه موندو دپورتیوو" مدیران باشگاه بارسلونا در اندیشه به خدمت گرفتن یک مهاجم سطح بالا درتابستان پیش‌رو هستند و سادیو مانه یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های آنها بدین منظور است. پیش از این از ارلینگ هالند به عنوان گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله‌اش نام برده شده بود اما این مهاجم نروژی حالا در آستانه پیوستن به منچسترسیتی است و در کنار این به نظر نمی‌رسید بارسلونا قدرت مالی لازم برای خرید  این بازیکن را داشته باشد.

 
بارسلونا اخیراً خرید محمد صلاح از لیورپول و روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ را هم مدنظر داشت اما عملی شدن چنین انتقال‌هایی به نظر پیچیده می‌آید، برای همین آنها حالا نظرشان معطوف به جذب سادیو مانه شده و به نظر می‌رسد به خدمت گرفتن این بازیکن محتمل‌تر از دو گزینه مورد بحث باشد. دستمزد دریافتی این مهاجم سنگالی کمتر از دستمزد صلاح است و گفته می‌شود این مهاجم سنگالی به دنبال بازی در لالیگا با پیراهن بارسلوناست.


کد مطلب: 335885

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335885/هالند-لوا-نشد-بارسا-دنبال-ستاره-لیورپول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir