به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۳۵۸۹۷

چاپگری که از جریان برق برای چاپ استفاده می‌کند

چاپگری که از جریان برق برای چاپ استفاده می‌کند
گروه علمی:به تازگی مخترعان، چابگری را طراحی کرده اند که بر روی هر اندازه کاغذ با کمک جریان برق چاپ می‌کند.در دنیای امروز فایل‌های دیجیتال جایگزین محتوا‌های فیزیکی شده‌اند، اما هنوز برخی افراد نتوانسته‌اند با این فناوری کنار آمده و همچنان از پرونده کاغذی و صنعت چاپ استفاده می‌کنند.
 
به گزارش سایت 24.ae، امروزه همه چاپگر‌ها می‌توانند طیف وسیعی از اندازه‌های کاغذ را پشتیبانی کنند، اما طبیعتا نیاز دارند که شما مقداری از آن مواد را داشته باشید. اگر همیشه فقط روی یک سایز چاپ می‌کنید،طبیعتا مشکل زیادی نخواهید داشت، اما زمانی که نیاز به چاپ چیزی کوچکتر دارید، همچنان مجبور به برش دادن از قسمت‌های اضافی هستید.به تازگی مخترعان چابگری به نام Printall طراحی کردند که به کاربران امکان می‌دهد بر روی هر اندازه کاغذ، صنعت چاپ را به خدمت بگیرند؛ حتی اگر اندازه آن کوچکتر از اندازه چاپگر معمولی باشد. این دستگاه دقیقاً مانند یک چاپگر معمولی کار نمی‌کند، بدین معنا که افراد مجبور نیستند از کاغذ و جوهر اضافی استفاده کنند. در عوض، چاپگر از فناوری مبتنی بر الکتریسیته برای شارژ پودر سیاه یا رنگی استفاده می‌کند تا به سطوح کاغذ بچسبد.

گفته شده؛ فناوری کپی خشک که به عنوان الکتروفورز نیز شناخته می‌شود، حداقل در موردی که می‌توانید روی آن چاپ کنید، انعطاف پذیری بیشتری دارد. این همان چیزی است که Printall را خاص می‌کند، زیرا می‌تواند روی هر ماده سازگاری فرایند چاپ را انجام دهد، از جمله چیز‌هایی که ممکن است کاغذ نباشند. این چابگر می‌تواند روی فولاد یا بتن با مواد مناسب نیز چاپ کند.
برچسب ها: چابگر دستی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها