کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دستگاه میوه خشک کن و دستگاه بسته بندی میوه خشک (دستگاه سیل)

20 ارديبهشت 1401 ساعت 20:36

گروه کسب و کار:


به نقل از خبرگزاری برنا: دستگاه میوه خشک کن و دستگاه بسته بندی میوه خشک در مدل‌های مختلفی ساخته می‌شود. این ماشین آلات را می‌توان همه در حد صنعتی و اتومایتک ساخته شود و هم نیمه صنعتی نیمه اتوماتیک. با توجه به اینکه امروزه میوه خشک و یا چیپس میوه جایگاه خوبی در بازار و سبد غذایی خانواده‌ها پیدا کرده است بنابراین برای داشتن این نوع کسب و کار و رسیدن به یک درآمد عالی باید وارد بازار رقابتی این حوزه شد. رقابت در این بازار باید با استفاده از بهترین دستگاه‌های خشک کن و همچنین با استفاده از بهترین مدل بسته بندی میوه خشک انجام گیرد. در این مقاله شما را با انواع دستگاه‌های خشک و دستگاه‌های مختلفی که برای بسته بندی مورد نیاز است آشنا می‌کنیم.
 
انواع دستگاه میوه خشک کن
دستگاه خشک کن میوه و سبزی از جمله دستگاه‌های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می‌باشد که با هزینه‌های مختلف می‌توان اقدام به خریداری آنها کرد. شرکت آراد ماشین از سازندگان با تجربه در حوزه ساخت انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت‌های مختلف خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی است و همچنین دستگاه‌های خشک کن مواد غذایی، دارویی و شیمیایی را در مدل‌های تونلی، دوار، سینوسی و ...  را طراحی و تولید می‌کند.
دستگاه‌های خشک کن درحالت خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی تولید می‌شود. با توجه به اینکه این دستگاه‌ها تنوع بالایی دارند دارای ظرفیت‌های متفاوتی هم هستند. با استفاده از دستگاه خشک کن میوه می‌توان انواع میوه، سبزیجات، گوشت و غیره را خشک کرد. در واقع دستگاه‌های خشک کن بدون محدودیت است و برای محصولات متفاوت قابل استفاده است. در اینجا به معرفی انواع دستگاه‌های خشک کن با ظرفیت‌های متفاوت می‌پردازیم.
 


دستگاه خشک کن میوه خانگی
دستگاه خشک کن میوه خانگی یکی از مدل‌هایی است که معمولا طرفداران بسیار زیادی داره. به این دلیل که این دستگاه بسیار کوچک و کم حجم هست و جای بسیار کمی را به خود اختصاص می‌دهد.

دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی
شروع کسب و کار تولید میوه خشک علاوه بر دستگاه‌ها و تجهیزات نیاز به دستگاه‌ها و تجهیزاتی دارد که دستگاه میوه خشک کن صنعتی و نیمه صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزات این کسب و کار است.
آراد ماشین سازنده انواع دستگاه خشک کن صنعتی کابینی و تونلی است. برای تولید میوه خشک در ظرفیت‌های صنعتی (کارگاه‌ها و کارخانه‌ها) خرید میوه خشک کن صنعتی مناسب، یکی از دغدغه‌های مهم تولیدکنندگان است. قیمت دستگاه میوه خشک کن صنعتی با توجه به ظرفیت، ابعاد و نوع دستگاه مشخص می‌شود. با توجه به فاکتور‌های گفته شده و سرمایه ای که تولید کننده در اختیار دارد می‌توان مدل‌های مختلف این دستگاه را خریداری کرد.
 
خشک کن مینی پلاس:
این مدل دارای 30 عدد سینی هست که محصولات متفاوتی را می‌توان با آن خشک کرد. سوخت این دستگاه می‌تواند هم برق باشد و هم گاز. 
 
دستگاه خشک کن میوه صنعتی کابینی:
دستگاه‌های خشک کن تک کابین(42 سینی)، دو کابین(78 سینی)، سه کابین(130سینی) و سه کابین پلاس(168 سینی) جزو دستگاه‌های میوه خشک کن صنعتی آراد ماشین هستند که برای راه اندازی کسب و کار تولید میوه خشک در ظرفیت‌های صنعتی بکار گرفته می‌شوند.
 
انواع دستگاه بسته بندی میوه خشک
بسته بندی میوه خشک به شکل‌های مختلف انجام می‌شود و معمولا در پاکت‌های سلفونی و یا ظروف پلاستیکی انجام می‌شود. این دستگاه‌ها هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت نیمه اتوماتیک ساخته می‌شود. بازار کسب و کار میوه خشک به صورت رقابتی است؛ بسته بندی را باید طوری در نظر گرفت که علاوه بر کیفیت، ظاهر جذابی نیز داشته باشد.
عمل بسته بندی با دستگاه‌های متفاوتی انجام می‌گیرد. هر دستگاهی با توجه به نوع عماکرد خاص خود می‌تواند بسته بندی‌های مختلفی با اشکال متفاوتی انجام دهد. در ادامه با دستگاه‌های مختلف در این حوزه آشنا می‌شویم.
 
دستگاه توزین
بسته بندی میوه خشک در پاکت‌های سلفونی به کمک این دستگاه انجام می‌شود. روش‌های متفاوتی برای وزن کردن محصولات توسط دستگاه‌ها وجود دارد اما دقیق ترین روش استفاده از دستگاه‌های توزین دار است. توزین به عنوان دستگاه بسته بندی میوه خشک و دیگر مواد گرانولی در خطوط بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد.
 
دستگاه پرکن
دستگاه پر کن یکی دیگر از دستگاه‌های مناسب برای بسته بندی میوه خشک است. دستگاه پر کن از نظر عملکرد در مدل‌های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ساخته می‌شود.
 
دستگاه سیل وکیوم
دستگاه سیل از جمله دستگاه‌های بسته بندی بسیار پرکاربرد و پر استفاده برای بسته بندی انواع سالاد و سبزی، فلافل و ناگت، انواع نوشیدنی‌ها، عسل و مربا و ترشی و ... می‌باشد. این دستگاه با نام‌های سیل وکیوم، سیل کن و سیل پک نیز شناخته می‌شود. قیمت دستگاه بسته بندی سیل در مدل‌های اتومات، نیمه اتومات و دستی با توجه به ابعاد ظرف و تیراژ تولید مشخص می‌شود.
به منظور بسته بندی میوه خشک در ظروف پلاستیکی، با کمک دستگاه سیل وکیوم می‌توانید محصولات خود را در ظروف یکبار مصرف بسته بندی کنید. در این روش با تخلیه هوای درون ظرف مدت زمان ماندگاری محصولات بالاتر رفته و از فاسد شدن آن جلوگیری می‌شود. همچنین این دستگاه‌هاعلاوه بر تخلیه هوا، قابلیت نصب سیستم تزریق گاز هم دارد که این عمل باعث جلوگیری از اکسیده شدن محصولات می‌شود.
 


قیمت دستگاه خشک کن و دستگاه بسته بندی میوه خشک
قیمت دستگاه خشک کن و بسته بندی میوه خشک با توجه به ظرفیت تولید آن بسیار متفاوت است. همچنین متریال استفاده شده در ساخت دستگاه‌ها در میزان قیمت آنها تاثیر گذار است. با توجه به نوسان قیمت‌ها در بازار برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید و اطلاعات دقیقی در مورد قیمت به دست بیاورید.
برای مطالعه مشخصات و دریافت لیست قیمت دستگاه بسته بندی میوه خشک و دستگاه خشک کن میوه به سایت machinsaz.com مراجعه کنید.
 
حاشیه سود و درآمد تولید میوه خشک
حاشیه سود و درآمد تولید میوه خشک بسیار بالااست اما این امر مستلزم در نظر گرفتن چند مورد مهم است که به شما کمک می‌کند در این زمینه موفق تر شوید و سود بالایی به دست بیاورید:
-استفاده از دستگاه میوه خشک کن با کیفیت بالا جهت تولید میوه خشک با کیفیت و حفظ رنگ، شکل و مزه
-استفاده از میوه‌های با کیفیت
-استفاده از دستگاه بسته بندی میوه خشک مناسب
-استفاده از بسته بندی متنوع و جذاب
 
همانطور که در بالاتر اشاره شد این کسب و کار دارای بازار رقابتی است بنابراین شرکت آراد ماشین با در نظر گرفتن این موضوع مهم موفق به ساخت بهترین مدل از دستگاه میوه خشک کن صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی و همینطور انواع دستگاه بسته بندی میوه خشک (دستگاه سیل وکیوم، دستگاه توزین، پرکن، دوخت و...) شده است. برای تولید میوه خشک در ظرفیت‌های بالا نیاز به دستگاه‌ها و تجهیزات بیشتری است که دستگاه خشک کن میوه کلیدی ترین بخش از خط تولید میوه خشک است.
منبع: https://www.borna.news/fa/tiny/news-1326750
 


کد مطلب: 335909

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/335909/دستگاه-میوه-خشک-کن-بسته-بندی-سیل

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir