به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۳۳۵۹۱۰
ارلینگ هالند در گاوصندوق جواهرات شیخ منصور

رسمی ؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست

گروه ورزشی: ارلینگ هالند، ستاره نروژی و گلزن دورتموند فصل بعد در ترکیب منچسترسیتی بازی خواهد کرد.
رسمی ؛ ارلینگ هالند به منچسترسیتی پیوست
باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد با دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند به توافق دست یافته، اما هنوز توافق با خود این بازیکن باقی مانده است. ارلینگ هالند در دو سال اخیر و در ترکیب دورتموند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و به یکی از پرهواداراترین بازیکنان جهان تبدیل شده بود. 
در این مدت از باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ، یونایتد، پاری‌سن ژرمن، چلسی و ... تقریبا همه تیم‌های بزرگ اروپایی به‌عنوان مشتریان ارلینگ هالند نام برده شده بود، اما او در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد سیتیزن‌ها پاسخ مثبت داده و راهی لیگ برتر و استادیوم اتحاد شود.



در بیانیه باشگاه منچسترسیتی آمده است: "ما می‌توانیم تایید کنیم که با باشگاه دورتموند برای انتقال مهاجم این تیم یعنی ارلینگ هالند به منچسترسیتی در تاریخ اول ژوئن 2022 به توافق رسیده‌ایم. این انتقال منوط به نهایی شدن شرایط توافق باشگاه با خود بازیکن خواهد بود."
باشگاه منچسترسیتی هنوز در مورد مدت زمان قرارداد و توافق خود با ارلینگ هالند به‌صورت رسمی چیزی را اعلام نکرده، اما اخبار حاکی از قرارداد پنج سال این ستاره نروژی تا سال 2027 و البته بدون بند فسخ است. همچنین به نظر می‌رسد او ماهانه 375 هزار پوند دستمزد دریافت کرده و در کنار کوین دی بروین به پردرآمدترین ستاره منچسترسیتی تبدیل خواهد شد.
سیتیزن‌ها در فصل جاری به جز گابریل ژسوس از فقدان یک مهاجم نوک تخصصی و گلزن رنج می‌بردند و حالا ارلینگ هالند از فصل بعد در این تیم بازی خواهد کرد. باشگاه پولدار انگلیسی فصل گذشته تا آستانه توافق با هری کین پیش رفت، اما تاتنهام اجازه نهایی جدایی ستاره باتجربه خود را نداد و هری کین در نهایت در لندن ماندنی شد. علی‌رغم خریدهای فراوان و هنگفت، سیتی در سال‌های اخیر موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده و پپ گواردیولا امیدوار است با جذب ارلینگ هالند، این اتفاق بالاخره فصل بعد رخ دهد.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها