به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۸:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۰ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۳۳۵۹۱۱

دورتموند سریع جانشین هالند را جذب کرد

گروه ورزشی: کریم آدیمی، مهاجم آلمانی سالزبورگ با انتقالی به ارزش ۳۸ میلیون یورویی و قراردادی تا سال ۲۰۲۷ به دورتموند پیوست.
دورتموند سریع جانشین هالند را جذب کرد
ساعتی قبل باشگاه منچسترسیتی تایید کرد که با دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند به توافق رسیده و این ستاره نروژی در فصل تابستان بوندس‌لیگا را به مقصد منچسترسیتی ترک خواهد کرد. حالا دورتموند خیلی سریع برای جانشین ارلینگ هالند با کریم آدیمی 20 ساله به توافق دست یافته و این بازیکن پس از سپری کردن یک فصل درخشان با لباس سالزبورگ، فتح لیگ اتریش و زدن 22 گل راهی آلمان خواهد شد.
عملکرد درخشان کریم آدیمی در اتریش همچنین باعث شد که او اخیرا اولین بار برای تیم ملی آلمان نیز به میدان رفته و در اولین بازی خود و در جریان پیروزی 6-0 مقابل ارمنستان در مقدماتی جام جهانی، اولین گل ملی خود را نیز به ثمر برساند.
کریم آدیمی بعد از نهایی شدن این انتقال گفت: "در دوران کودکی شیفته فوتبال سرعتی و هجومی تیم سیاه و زرد پوش بودم. به همین دلیل وقتی متوجه شدم دورتموند خواهان جذب من است، به سرعت پاسخ مثبت داده و با این تیم به توافق رسیدم. من عمدا قراردادی بلندمدت امضا کردم، زیرا متقاعد شده‌ام که ما تیم هیجان‌انگیزی خواهیم بود و با حمایت هواداران فوق‌العاده دورتموند، می‌توانیم در مدت زمان نه‌چندان طولانی برای فتح عناوین مبارزه کنیم."

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها