به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۱:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۳۳۵۹۱۸

بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو از برندهای معتبر در مادامون

گروه سلامت و زیبایی: پوست و مو از حساس‌ترین نقاط بدن هستند که نیاز به رسیدگی و مراقبت دارند تا همواره شاداب و پر طراوت باشند. اگر به پوست و موی سر به خوبی رسیدگی کنید، به واقع می‌توانید همیشه ظاهری زیباتر را داشته باشید و به دنبال اعتماد به نفس بالایی در شما به وجود خواهد آمد. این روزها برندهای زیادی در دنیا هستند که محصولات مراقبت از پوست و مو را تولید می‌کنند. در عین حال لوازم مراقبتی پوست و موی زیادی نیز توسط برندهای معتبر و با کیفیت به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
بهترین محصولات مراقبتی پوست و مو از برندهای معتبر در مادامون
از این رو ما در تیم تخصصی مادامون یکی از برترین عرضه کنندگان لوازم مراقبت از پوست و موی با کیفیت و در عین حال اورجینال می‌خواهیم شما را با برند نیوتیس از معتبرترین تولیدی‌های محصولات مراقبتی پوست و مو بیشتر آشنا کنیم. در عین حال قصد داریم در مورد 2 محصولی که مربوط به مراقبت از پوست و مو هستند نیز اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مطلب کاربردی با ما همراه باشید.

نیوتیس (Newtis)
نیوتیس یکی از برندهای معتبر و با کیفیت در زمینه عرضه لوازم مراقبت از پوست و مو است که محصولات خود را مشترکا توسط دو کشور ایران و کانادا و تحت نظر متخصصین مجرب و حرفه‌ای در این زمینه به تولید می‌رساند. محصولات نیوتیس تحت لیسانس آزمایشگاه‌های لاروش هستند و با همکاری هلدینگ آریان کیمیا تک در ایران با استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت در شرایطی کاملا بهداشتی تولید می‌شوند. تمامی محصولات Newtis از فرمولاسیون منحصر به فرد بهره می‌برند که می‌توانند با بدن بسیاری از افراد سازگاری داشته باشند و موجب به وجود آمدن هیچ‌گونه آلرژی و حساسیت پوستی در فرد نشوند.
نکته قابل توجه در مورد محصولات نیوتیس این است که با توجه به این‌که جزو محصولات خارجی به حساب می‌آیند، از قیمتی مقرون به صرفه برخوردارند تا همه‌ی افراد به راحتی بتوانند از این محصولات فوق‌العاده استفاده کنند.

در ادامه نیز به برخی از محصولات با کیفیت و اورجینال برند نیوتیس که در سایت فروشگاه مادامون موجود و آماده خرید هستند، اشاره شده است.
•    انواع کرم مرطوب کننده
•    شامپو بدن
•    مایع دستشویی
•    شامپو موی سر برای کودکان و بزرگسالان
•    و ...
به شما همراهان عزیز پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید محصولات نیوتیس را دارید، به سایت و صفحه اینستاگرام مادامون مراجعه کرده تا بتوانید لوازم مراقبت از پوست و موی با کیفیت و اورجینال را از این برند معتبر خریداری کنید.

معرفی دو نوع از محصولات مراقبت از پوست و مو
در ادامه این بخش از مطالب قصد داریم که اطلاعاتی جامع و کاربردی را درباره 2 محصول مناسب برای مراقبت از پوست و مو که در فروشگاه اینترنتی مادامون نیز موجود و آماده خرید هستند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.



کرم دور چشم
همواره مراقبت از پوست نازک زیر چشم یکی از مواردی است که بایستی به آن توجه ویژه‌ای شود، چرا که اگر به این ناحیه از پوست صورت به خوبی رسیدگی نشود، به مرور زمان شاهد به وجود آمدن عوارضی هم‌چون سیاهی دور چشم و یا ایجاد چین و چروک در این قسمت از پوست خواهید بود. استفاده از کرم دور چشم یکی از راه‌کارهایی است که شما می‌توانید برای مراقبت از پوست زیر چشم خود انجام دهید.
در عین حال باید اشاره کنیم که کرم دور چشم فوایدی هم‌چون کاهش تیرگی این ناحیه از پوست، بهبود و کاهش خطوط چین و چروک، جلوگیری از علائم پیری و ... را دارد.
همچنین شما عزیزانی که به دنبال خرید کرم دور چشم هستید، می‌توانید به سایت مادامون (www.madamoon.com) مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به راحتی و در اسرع وقت با اطمینان خاطر خریداری کنید.

شامپو بدون سولفات
سولفات در واقع نام یک ماده شیمیایی است که باعث می‌شود محصولاتی هم‌چون شامپو که در حمام برای شستشوی مو استفاده می‌کنید میزان کف بیشتری تولید کنند. یکی از معایب سولفات این است که بیش از حد برای تمیز کردن، قوی است!
به همین دلیل است که استفاده از شامپوهای دارای سولفات معمولا برای افرادی که پوست و موی ضعیفی دارند، توصیه نمی‌شود. چرا که چنین شامپوهایی باعث می‌شوند، رطوبت مو بیش از حد از بین برود و در نتیجه شاهد خشکی و شکنندگی موی سرتان خواهید بود. از این رو بهتر است خرید شامپو بدون سولفات را در دستور کار قرار دهید تا میزان چربی موی سر شما به‌صورتی متعادل کنترل و پاک شود و موهایتان آسیبی نبینند. چنین شامپوهایی برای افرادی که پوست و موی سر حساسی دارند یکی از بهترین گزینه‌ها است و می‌تواند به حفظ چربی طبیعی پوست سر و رطوبت و رنگ موهای آن‌ها بسیار کمک کند.

کلام آخر ...
همواره رسیدگی به پوست و مو بایستی جزو امور روزمره همه افراد باشد تا بتوانند زیبایی و طراوت را به این دو ناحیه از بدن خود هدیه کنند. برای این‌که بتوان این‌کار را انجام داد، بهتر است حتما لوازم مراقبت از پوست و مو را امتحان کرده تا نتیجه فوق‌العاده آن‌را مشاهده کنید. ما در فروشگاه مادامون در مطالب بالا تلاش بر این داشتیم که یکی از برترین برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست و مو را به شما عزیزان معرفی کنیم و در عین حال در مورد 2 نوع از محصولاتی که در این زمینه می‌توانید برای مراقبت از پوست و موی خود استفاده کنید نیز اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.
امیدواریم که مطالب ذکر شده برای شما مخاطبین عزیز مفید واقع شده باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها