به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۳۳۵۹۸۲

دلیل لغو مبارزه جنجالی «هالک ایرانی» با فورد

دلیل لغو مبارزه جنجالی «هالک ایرانی» با فورد
گروه ورزشی:ورزشکار انگلیسی دلیل لغو کردن مبارزه اش با هالک ایرانی را اعلام کرد. مبارزه جنجالی سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی با مارتین فورد انگلیسی که ماه گذشته بعد از کری خوانی های مختلف و حاشیه سازی های زیادی برای ورزشکار ایرانی که از سوی برخی رسانه ها عنوان شد تصاویرش در اینستاگرام فوتوشاپی بوده است، در نهایت لغو شد.
 
مارتین فورد در جدیدترین مصاحبه درباره دلیل لغو مسابقه به نشریه «میرر» گفت: وقتی در دبی حضور پیدا کردم و درگیری جزئی داشتیم من نگرانی در مورد احساس و سلامت روانی او داشتم.وی افزود: من نمی توانم با کسی مبارزه کنم که واقعاً معتقدم می تواند بعد از دعوا جان خود را بگیرد. به عنوان یک فرد خارجی ممکن است مردم بگویند، "در مورد چه چیزی داری صحبت می کنی؟" اما از طرفی من کسی بودم که آنجا(دبی) بودم، نحوه افتادنش به زمین را دیدم و متاثر شدم.

مبارز انگلیسی ادامه داد: ما درگیری داشتیم و این یک فشار کوچک بود. من به چشمان او نگاه کردم و سپس برگشتم و به بچه ها گفتم: "مبارزه ای در کار نیست". آنچه بعد از آن اتفاق افتاد من قبلاً در مورد آن احساس بدی داشتم، میزان مورد آزار و اذیت او در فضای مجازی بود.فورد تاکید کرد: سپس پدر و مادرش بیرون آمدند و گفتند "ما با شما کاری نداریم، شما ضعیف هستید."  سپس در لایو اینستاگرام وقتی برگشت و گفت می‌خواهد به زندگی‌اش پایان دهد. من فقط فکر کردم، "نه من نمی‌توانم بخشی از این اتفاق باشم."
برچسب ها: هالک ایرانی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها