به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۳:۲۱
کد مطلب : ۳۳۶۰۲۴

صعود١٢تنیسور ایران به مرحله یک هشتم نهایی

صعود١٢تنیسور ایران به مرحله یک هشتم نهایی
گروه ورزشی:ترکیب شانزده نفره مرحله یک هشتم نهایی تور جهانی تنیس زیر ١٨ سال با حضور دوازده بازیکن ایران کامل شد.مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال در جدول اصلی ‌پیگیری شد وبازیکنان حاضر در این مرحله با حریفان خود روبرو شدند.
 
در پایان این مرحله از مسابقات کسری رحمانی، امیر علی قوام، محمد پارسا افسری و علیرضا گلزاد از ایران حریفان خود را شکستدادند به همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان ، لهستان و تونس به راند دوم راه یافتند.در بخش دختران نیز مشکات الزهرا صفی، فاطمه سادات زنجانی، مهرانا سلیمانی پور، درسا چراغی، نیلی عطفی، ماندگار فرزامی،مهیا عابدینی و هانا سلطانی به همراه بازیکنانی از کشورهای روسیه، هند، ترکیه، تونس، فرانسه و بلژیک به مرحله بعدی صعود کردند.

همچنین در بخش دونفره ۸ تیم موفق به حضور در مرحله یک چهارم نهایی شدند.در پنجمین روز این مسابقات ۲۴ دیدار انجام می شود.در این‌ دوره از مسابقات تنیسورهایی از کشورهای ایران، دانمارک، هند، مراکش، قزاقستان، روسیه، لهستان، ترکیه، لبنان، تونس،فرانسه و بلژیک حضور دارید.

مسابقات بین المللی جوانان به مدت ۲ هفته و از تاریخ ۱۷ الی ۳۱ اردیبهشت ماه در مجموعه ورزشی تنیس استقلال برگزار می شود وتنیسورها در بخش انفرادی و دونفره دختران و پسران به مصاف یکدیگر می‌روند.
سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده‌ مسیح صلاح سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر همایون صدری مدیریت بازی ها را برعهده دارد.فدراسیون تنیس در حالی برگزارکننده این مسابقات است که فاقد زمین برای برگزاری مسابقات و حتی تمرین ملی پوشان است اما بابرنامه‌ریزی و هدف‌گذاری اصولی و همکاری و تعامل، این رقابت ها را پیگیری می کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها