به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۳۳۶۰۴۰

پاسخ عجیب ستاره سابق رئال؛ در فینال هوادار لیورپولم!

گروه ورزشی: خامس رودریگز در فینال لیگ قهرمانان دوست ندارد تیم سابقش رئال مادرید قهرمان شود.
پاسخ عجیب ستاره سابق رئال؛ در فینال هوادار لیورپولم!
رئال مادرید هفته گذشته در دیداری به یادماندنی توانست سیتی را 3-1 شکست دهد و به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند. رئال بازی رفت را 4-3 در زمین سیتی باخته بود و تا دقیقه 89 بازی برگشت نیز با یک گل عقب بود که رودریگو در دو دقیقه دبل کرد و کریم بنزما هم دقیقه 5 وقت اضافه اول گل سوم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. 7 خرداد در پاریس، رئال و لیورپول بازی نهایی را برگزار خواهند کرد.

 
خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی سابق رئال مادرید در کانال توئیچ خود و در پاسخ به سوالی در مورد اینکه در فینال، هوادار کدام تیم خواهد بود، پاسخ عجیبی داد. در حالی که بسیاری انتظار داشتند او از رئال نام ببرد، در نهایت لیورپول را انتخاب کرد.


 
خامس در توجیه انتخاب خود گفت:« در فینال هوادار لیورپول هستم. لیورپول روزهای بسیار خوبی را پشت سر می گذارد و کاملا روی فرم است ولی همه رئال را می شناسیم و می دانیم که در فینال لیگ قهرمانان چه حریف سخت و دشواری است و اغلب نیز قهرمان شده اند. قدرت رئال را در مراحل حذفی امسال دیدید؟ آنها واقعا در این تورنمنت کارهای بزرگی انجام می دهند. چرا لیورپول؟ چون دوست دارم لوئیز دیاز قهرمان شود.»
لوئیز دیاز، ستاره کلمبیایی در زمستان بود که از پورتو راهی لیورپول شد و تا به اینجا فوق العاده کار کرده است. لازم به ذکر است که خامس سال های 2016 و 2017 با رئال دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد ولی با بی مهری های زیدان در نهایت نتوانست به درخشش ادامه دهد و پس از دو سال حضور قرضی در بایرن، قصد داشت به اتلتیکو ملحق شود که با مخالفت مدیران رئال یک سال به اجبار ماند و در نهایت با گرفتن برگه فسخ خود به اورتون پیوست. خامس این روزها در فوتبال قطر حضور دارد و از سطح اول فوتبال اروپا دور شده است. 
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها