کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمانوف همچنان در انتظار فرصتی برای جبران

21 ارديبهشت 1401 ساعت 16:45

گروه ورزشی: در دقایقی که انتظار می‌رفت فرهاد مجیدی از بازیکن ازبک خود در دیدار با شهر خودرو استفاده کند، اما این اتفاق رخ نداد.


شرایط بازی در دیدار برابر شهر خودرو به سود استقلالی‌ها نبود و به همین دلیل انتظار تغییرات در خط حمله این تیم و تزریق نیروهای تازه‌نفس وجود داشت. یکی از این گزینه‌ها، عزیزبک آمانوف ازبکستانی بود که بسیاری از هواداران استقلال او را گزینه‌ای برای ورود به زمین می‌دانستند.
بااین‌وجود، آمانوف جایی در میان تغییرات آبی‌پوشان نداشت و مجیدی تصمیم گرفت از حسین‌زاده، رمضانی و جلالی برای تقویت بار تهاجمی تیمش استفاده کند که اتفاقاً با این تغییرات نیز به نتیجه دلخواهش دست‌یافت و همین سه بازیکن روی گل مهم و حیاتی تیمش تأثیرگذار بودند.
آمانوف که از زمان پیوستن به استقلال توانسته است رضایت هواداران و کادر فنی را به دست بیاورد، در دیدار جام حذفی برابر نساجی تنها بازیکنی بود که ضربه پنالتی خود را از دست داد و همین اشتباه منجر به حذف آبی‌پوشان از جام حذفی و ازدست‌رفتن یک جام شد.
پس از آن دیدار، آمانوف توانست دربازی‌های تدارکاتی تیمش عملکرد خوبی داشته باشد اما هنوز نتوانسته برای جبران اشتباه دیدار با نساجی در ترکیب تیمش قرار بگیرد.
آبی‌پوشان در این مدت به مصاف سپاهان و شهر خودرو رفته‌اند و به دلیل ترافیک در خط حمله آبی‌ها، هنوز به آمانوف فرصت بازی نرسیده و باید دید فرهاد مجیدی چه زمانی از این بازیکن ازبکی در ترکیب تیمش استفاده می‌کند.
آن‌گونه که از تمرینات استقلال به گوش می‌رسد، آمانوف از انگیزه‌های بالایی برای حضور در ترکیب تیمش برخوردار است و شاید در بازی با فولاد او بتواند به میدان برود و باید دید در صورت رخ‌دادن این اتفاق، او چه عملکردی خواهد داشت.


کد مطلب: 336042

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336042/آمانوف-همچنان-انتظار-فرصتی-جبران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir