کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش دیلی میل

کریم بنزما، مهمترین دلیل هالند برای انتخاب سیتی

21 ارديبهشت 1401 ساعت 16:47

گروه ورزشی: ارلینگ هالند رویای پیوستن به رئال را دارد و این یکی از اهداف اصلی او در سال های بعد خواهد بود. کریم بنزما مهمترین عامل در تصمیم گیری او برای پیوستن به سیتی بود.


 عصر روز گذشته باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد که به طور رسمی با باشگاه بورسیا دورتموند برای انتقال ارلینگ هالند به ورزشگاه اتحاد به توافق رسیده است. در بیانیه این باشگاه آمده است: «منچسترسیتی می‌تواند تائید کند که با بوروسیا دورتموند برای انتقال مهاجم این تیم، ارلینگ هالند به باشگاه در تاریخ اول ژوئیه 2022 به توافق رسیده است».

 
در این بین سیتیزن‌ها در اقدامی غیرمتعارف یادآور شده‌اند که این انتقال منوط به حصول توافق نهایی باشگاه با خود هالند خواهد بود؛ چیزی که به نظر می‌رسد پیشتر حاصل و حتی جزئیات قرارداد طرفین نیز مشخص شده است.
در همین رابطه امروز دیلی میل گزارش داد که ارلینگ هالند تا آخرین لحظات تمایل داشت به رئال مادرید بپیوندد ولی در نهایت تصمیم گرفت سیتی را انتخاب کند. رئال باشگاه رویاهای ستاره نروژی بود ولی درخشش کریم بنزما در فصل جاری به عنوان مهاجم شماره 9 که او را حتی مدعی اول کسب توپ طلای 2022 نیز کرده، باعث شد هالند انتقال به سیتی را ترجیح بدهد. 

 
هالند می دانست که در رئال مهاجم شماره 2 پس از کریم بنزما خواهد بود ولی در سیتی به وی وعده داده اند که او رهبر پروژه جدید باشگاه است، پروژه ای برای فتح لیگ قهرمانان. دیلی میل نوشته است که احتمالا وجود بندی در قرارداد هالند به وی اجازه خواهد داد تا در سال های بعد، شانس خود برای پیوستن به رئال را یک بار دیگر امتحان کند. بندی که در قراردادش با دورتموند وجود داشت و باعث شد او پس از یک سال و نیم بازی برای باشگاه آلمانی، برای جدایی، اختیار تام داشته باشد.


کد مطلب: 336043

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336043/کریم-بنزما-مهمترین-دلیل-هالند-انتخاب-سیتی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir