به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۰۵۲

کشتی گیران برای کسب مدال باید حمایت شوند

کشتی گیران برای کسب مدال باید حمایت شوند
گروه ورزشی: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پس از راهیابی ۵ کشتی گیر به مرحله فینال گفت: برای این که امروز به ۵ مدال خوش رنگ در فرنگی دست پیدا کنیم، کشتی گیران نیاز به توجه و حمایت دارند.به گزارش ایسنا، علی اشکانی درباره وضعیت کشتی‌گیران فرنگی کار برای حضور در المپیک، اظهار کرد: مهم‌ترین چالشی که با کشتی گیران ناشنوا قبل از شرکت در المپیک داشتیم، بحث آماده‌سازی آن‌ها از نظر روانی بود که چگونه در صحنه مسابقات برابر حریف هر دقیقه کشتی بگیرند.
 
او گفت: برای آماده‌سازی فرنگی‌کاران جهت شرکت در مسابقات المپیک ۸ مرحله اردو داشتیم که در چند اردو به دلیل نداشتن خوابگاه و نامناسب بودن سالن‌های تمرینی اذیت شدیم، اما اردو به اردو وضعیت بهتر شد و توانستیم کشتی گیران را در شرایط بهتری آماده مسابقات کنیم.اشکانی در پاسخ به این پرسش که آیا فرنگی کاران تا به این لحظه انتظارات را در المپیک برآورده کرده‌اند یا خبر؟ تصریح کرد: برخی کشتی‌گیران در المپیک بالاتر از انتظار ظاهر شدند و عملکرد بسیار خوبی داشتند. هر چند در برخی رقابت‌ها نیز اشتباهات داوری داشتیم، اما فرنگی کاران خوب کشتی گرفتند، امروز در فینال باید ببینیم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان این که کشتی گیران قبل از فینال نیاز به حمایت ویژه دارند، افزود: قبل از شروع رقابت‌های فینال باید مسئولان به مسائل انگیزشی کادر فنی و کشتی گیران توجه کنند تا آن‌ها انگیزه بالایی برای حضور در فینال داشته باشند.وی در پایان با اشاره به میزبانی ضعیف برزیل در بیست و چهارمین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان، گفت: امکانات سالن‌های ورزشی در برزیل در حد المپیک نیست، غذاها بسیار بد و فاصله هتل تا محل برگزاری مسابقات زیاد و خسته کننده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها