به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۸:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۳۳۶۰۷۰
گزارش مارکا

دستگیری مقام ارشد دولت آلبانی به اتهام سرقت از بنزما!

گروه ورزشی: پلیس آلبانی یک مقام ارشد دولت این کشور را به عنوان مسئول سرقت از خانه کریم بنزما و نیز 40 مورد دیگر سرقت در اسپانیا دستگیر کرد.
دستگیری مقام ارشد دولت آلبانی به اتهام سرقت از بنزما!
27 فوریه 2019 در جریان ال کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا بود که از خانه کریم بنزما سرقت شد. رئال در بازی برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری در برنابئو 0-3 به بارسا باخت و کریم بنزما در بازگشت به منزل متوجه شد که هدف یک سرقت بزرگ قرار گرفته است. او پلیس را از این قضیه مطلع کرد و طبق گزارش مارکا، رهبر سارقان توسط پلیس آلبانی دستگیر شده است.

 
مسئول سرقت از خانه بنزما، آلفرد پرودانی، یک مقام ارشد در دولت آلبانی است که به مدت 9 سال مدیر شرکت آب عمومی (Ujësjellës Kanalizimeve në Kurbin) در منطقه کوربین بوده است.
دستگیری پرودانی که از سال 2013 ممکن است در سرقت 40 خانه دیگر در اسپانیا دست داشته باشد، به درخواست دادگاهی در لاکرونیا و در عملیاتی موسوم به "عملیات کورونیا" رخ داد.
طبق این گزارش، شواهد علیه آلفرد پرودانی، که دست داشتن در این سرقت ها را انکار می کند، کاملا قانع کننده است.
عجیب اینکه در ژانویه 2022 از خانه بنزما بار دیگر سرقت شد. این بار سارقان از غیبت مهاجم فرانسوی برای بازی مقابل الچه در روزی که او اولین پنالتی خود را به عنوان بازیکن رئال مادرید از دست داد، استفاده کردند.
برچسب ها: کریم بنزما
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها