به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۳۳۶۰۷۸

راه حل رئال مادرید برای رهایی از دست ادن هازارد

گروه ورزشی: رئال مادرید قصد دارد مقدمات جدایی قرضی ادن هازارد در تابستان را فراهم کند.
راه حل رئال مادرید برای رهایی از دست ادن هازارد
در تابستان 2019 بود که رئال مادرید با پرداخت رقم هنگفت 130 میلیون یورو ادن هازارد را به‌عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به‌خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی، در لباس تیم مورد علاقه‌شان بودند، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای ستاره بلژیکی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او بیشتر از همیشه شده است.
ستاره بلژیکی بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی هم نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد و حتی در جریان بازی‌های ملی نیز دوباره دچار مصدومیت شد تا سریال کابوس‌های این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد. در واقع همه مسائل دست به دست هم داده که رئال مادرید از هازارد ناامید شود و شایعات جدایی او از این تیم به شکل قابل توجهی قوت بگیرد.

در هفته‌های اخیر شایعاتی درباره علاقه جدی آرسنال، میلان و حتی چلسی به جذب این ستاره بلژیکی شنیده شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال مادرید تمایل دارد هازارد به شکل قرضی راهی تیم دیگری شود تا بعد از درخشش احتمالی بتواند با قیمت مناسب او را به فروش برساند. 
در واقع رئال به این نتیجه رسیده که به دلیل دستمزد بالای هازارد و این که او حاضر نیست از این تیم جدا شود، قضیه فروش دائمی او منتفی خواهد بود. در همین راستا گل مدعی شده که حالا لوس بلانکوس تمام تمرکز خود را روی جدایی قرضی این بازیکن قرار داده و تلاش می‌کند تا این‌گونه در تابستان مقدمات جدایی ستاره بلژیکی را فراهم کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها