کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ولوز 1 - 5 سیتی؛ خوشآمدگویی کوین به هالند

22 ارديبهشت 1401 ساعت 2:19

گروه ورزشی: سیتی با ارائه نمایشی فوق العاده موفق شد در خانه ولوز با نتیجه 1-5 به برترب دست یابد.


سیتی که بعد از حذف از لیگ قهرمانان تمام تمرکز خود را روی لیگ برتر قرار داده، در شب درخشان کوین دی بروین و پوکر این بازیکن با نتیجه 1-5 از سد ولوز عبور کرده و دوباره صدرنشین شد.
سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه هفت به گل اول خود دست یافت. پاس عمقی برناردو سیلوا در محوطه به کوین دی بروین رسید و این ستاره بلژیکی در موقعیتی تک به تک و با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل اول شد.

اما ولوز در صدد جبران برآمده و در دقیقه 10 به گل تساوی رسید. ارسال زمینی و عرضی پدرو نتو از سمت چپ در مرکز محوطه به دندونکر رسید و او با ضربه ای زمینی و دقیق توانست دروازه ادرسون را باز کند.
اما سیتی دوباره حملات خود را آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 16 موفق به زدن گل دوم هم شد. رحیم استرلینگ در موقعیتی تک به تک نتوانست از فرصت خود استفاده کند و در ریباند باز هم کوین دی بروین این بار از مرکز محوطه موفق به گلزنی شد.

طوفان سیتی ادامه یافت و این تیم در اواسط نیمه اول به گل سوم هم دست یافت. این بار کوین دی بروین از سمت راست حرکت کرده و با ضربه ای زمینی و دقیق توانست هت تریک خود را تکمیل کرده و سیتی را 1-3 پیش اندازد.
در دقیقه 39 ژائو کانسلو در حالی که می توانست تیمش را صاحب فرصت گلزنی کند، خودش اقدام به ضربه زدن کرد که شوت او از سمت چپ از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و سیتی با برتری 1-3 راهی رختکن شد.

ولوز در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فرصت خوبی برای کاهش اختلاف داشت، اما ضربه والی کوآدی از فاصله ای نزدیک را ادرسون با یک عکس العمل تماشایی و فوق العاده دفع کرد.
اما در دقیقه 60 کوین دی بروین باز هم موفق به گلزنی شد. ارسال عرضی استرلینگ از سمت چپ در مقابل پای این ستاره بلژیکی در مرکز محوطه قرار گرفت و او با ضربه ای زمینی شب تاریخی خود را تکمیل کرد.
در دقیقه 67 این بار دی بروین با حرکتی تماشایی فیل فودن را در موقعیتی تک به تک قرار داد، اما ضربه این ستاره جوان با بدشانسی به دیرک دروازه ولوز برخورد کرد. دقایقی بعد این بار دندونکر با ضربه ای زمینی دروازه سیتی را تهدید کرد، اما ادرسون به خوبی واکنش نشان داد.
اما در دقیقه 84 سیتی به گل پنجم دست یافت. ضربه جک گریلیش بعد از برخورد به مدافع ولوز در برابر دروازه خالی مقابل استرلینگ قرار گرفت و او به راحتی دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه 89 دی بروین فرصت داشت گل پنجم را به ثمر برساند، اما ضربه او به دیرک دروازه برخورد کرد تا در نهایت سیتی 1-5 ولوز را مغلوب کند.


کد مطلب: 336084

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336084/ولوز-1-5-سیتی-خوشآمدگویی-کوین-هالند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir