به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۶
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۳۳۶۰۸۹
‌مبلغ واریزی یارانه جدید قابل برداشت شد

اعلام قیمت‌ جدید مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات

اعلام قیمت‌ جدید مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات
گروه اقتصادی: خبرگزاری فارس جزئیات‌ قیمت‌‌ جدید مرغ، تخم‌مرغ، روغن و لبنیات را اعلام کرد.
در توضیح این خبر آمده است: با اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه کمک‌معیشتی برای مردم، قیمت جدید چهار قلم کالای اساسی که از صبح امروز اعمال می‌شود، افزایش می‌یابد.
 بر اساس آماری که از اصناف درباره قیمت‌های جدید کالاهای اساسی با اصلاح ارز ترجیحی به دست آمده است، قیمت هر کیلوگرم مرغ به ۶۰ هزار تومان، تخم‌مرغ به ۴۰ هزار تومان (شانه ۱.۹ کیلوگرمی حدود ۸۰ هزار تومان)، هر بطری ۸۰۰ گرمی روغن خوراکی به ۶۳ هزار تومان، پنیر بسته‌ای به 37 هزار تومان و شیر نایلونی به ۱۵هزار تومان افزایش می‌یابد. بنابراین گزارش مکررا اعلام شده است که یارانه نان و دارو همانند گذشته برای همه دهک‌ها و اقشار جامعه برقرار بوده و اقلام مذکور مشمول تغییر قیمت نخواهد شد.
 ‌مبلغ کمک معیشتیِ واریز شده بابت ماه اردیبهشت، در ساعات پایانی روز گذشته قابل برداشت شد.
باشگاه خبرنگاران جوان نیز به نقل از اتاق اصناف ایران نوشت:  پیرو اطلاعیه شماره ۲ ستاد تنظیم بازار مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۱ درباره مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، نرخ حداکثری فروش انواع روغن خوراکی را برای مصرف کننده در سراسر کشور مطابق با جدول پیوست اعلام کرد.
بر اساس این اطلاعیه قیمت مصرف کننده روغن مایع آفتاب گردان ۸۱۰ گرمی پخت و پز ۶۳ هزار تومان و قیمت مصرف کننده روغن مایع ۸۱۰گرمی سرخ کردنی ۶۲ هزار تومان است.
روغن نیمه جامد ۴/۵ کلیلویی ٣۶٠ هزار تومان است.
همچنین نرخ حداکثری فروش انواع محصولات لبنی برای مصرف کننده در سراسر کشور اعلام شد.
 قیمت‌ نهائی چهار قلم شیر، ماست و پنیر براساس شیرخام هرکیلو مبلغ 12000 تومان درب گاوداری  است و صنایع لبنی نیز از امروز پنجشنبه 22 اردیبهشت ماه 1401 می توانند قیمت های جدید را بر روی محصولات خود درج کنند.دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: بر این اساس  قیمت شیرنایلونی 900گرمی 1/5% چربی 150000 ریال، شیر بطری یک لیتری 1/5%چربی 180000 ریال، ماست 2/5کیلوئی1/5%چربی 495000 ریال، پنیر uf400 گرمی نسبتاً چرب 375000 ریال است.


 
برچسب ها: لبنیات
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها