به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۳۶۱۱۲

نگرانی كیهان از حضورپررنگ مردم در فضای‌مجازی

نگرانی كیهان از حضورپررنگ مردم در فضای‌مجازی
گروه سیاسی: روزنامه کیهان طی یادداشتی از حضور پررنگ مردم در فضای مجازی ابراز نارضایتی کرد و خواستار محدودیت گسترده موسوم به صیانت شد!
این روزنامه نوشت: زیادی سرشان توی گوشی و اینترنت است، باید فضای مجازی را محدود کرد. حضور به اندازه، هدفمند و کنترل‌شده در فضای مجازی و استفاده کاربردی از تکنولوژی‌های روز تلفن همراه موضوعی پذیرفته شده و واضح است اما مشکل از آنجایی شروع می‌شود که این روزها بسیاری از افرادی که مشتری فضای مجازی هستند، بیش از حد نیاز یا ضرورت و بدون اینکه هدف مشخصی داشته باشند ساعت‌ها مشغول به این فضای بی‌کران می‌شوند.
 متأسفانه مدیریت این فضا در کشور به شدت رها شده و این فضا تقریباً بدون ضابطه و کنترل مناسب، بر زندگی خانواده‌ها و سبک زندگی کودکان و نوجوانان و افراد مختلف احاطه پیدا کرده و سایه انداخته است. همین رها بودن فضای مجازی بهترین فرصت را به دشمنان داده است تا با خیال راحت به طراحی و اجرای انواع و اقسام پروژه‌های فکری،‌ ترویج مسائل ضدفرهنگی و غیراخلاقی، تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی، طرح زیرکانه و البته فریبنده شبهات، شایعات و... پرداخته و به‌ویژه جوانان و نوجوانان و حتی کودکان ایرانی را هدف قرار دهند.
برچسب ها: فضای مجازی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


مشهدی
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ۱۵:۵۲
شرم بر این قلم به مزدان. ضد مردم.. و در خدمت قدرت شرم (387310)
از افکار شريعتمداری و کیهان متنفرم
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ۱۵:۵۶
روز حساب برای امثال کیهان نزدیک است... اندکی صبر سحر... (387311)
مشهدی
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ۱۵:۵۸
کیهان.... روزنامه خوب برای شیشه پاکن ها (387312)
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۰۵:۲۲
از این نگرانی بسوز و بمیر بیشریعت (387348)
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۱۰:۰۸
این کی ... (387363)
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۱۱:۱۰
سر آدم توی گوشی اش باشد بهتر است یا توی........! لطفا!........ (387372)
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۱۱:۱۱
...............تفکرات امثال ......... را این جماعت مملکت را نابود کردن البته تاریخ تکرار میشه اما اندکی صبر را میطلبه (387373)
۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ۱۱:۱۲
این ......... ا ی چی از جان مملکت میخواد اگر حسین شریعتمداری را بجوشانی فکر میکنم 10کیلو شیره خالص از اون بدست بیاد تف لعنت بر شرف اون (387375)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها