به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ساعت ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۳۳۶۱۴۳
توقع‌شان 5 سال کسب سهمیه بود ولی...

پیغام صریح سیمئونه پس از موفقیت تاریخی اتلتیکو

گروه ورزشی: سابقه نداشت اتلتیکو ده فصل متوالی سهمیه لیگ‌قهرمانان را به دست بیاورد ولی با دیگو سیمئونه به این هدف رسیده است.
پیغام صریح سیمئونه پس از موفقیت تاریخی اتلتیکو
در شرایطی که سویا با مساوی مقابل مایورکای قعر جدولی دو امتیاز حساسی را از دست داده بود، اتلتیکو مادرید فرصتی طلایی برای صعود به رده سوم پیدا کرد و با غلبه بر حریف دیشب خود از سویا سبقت گرفت.

در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل 22-2021 قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شده و بارسا هم شانس زیادی برای ایستادن در پله دوم دارد. در این میان اما رقابت نزدیکی بر سر رتبه سوم شاهد هستیم. این رقابت در پایان هفته سی و ششم به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید.
تیم تحت هدایت سیمئونه که هفته گذشته با یک گل در دربی مادرید به پیروزی رسید، چهارشنبه شب با گل‌های کونیا (28) و رودریگو دی پائول (62) از سد میزبان رده چهاردهمی خود گذشتند تا صعود خود به لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کنند.
این برای دهمین سال متوالی است که اتلتیکو در لیگ قهرمانان حاضر خواهد بود، اتفاقی که قبل از آمدن سیمئونه به ندرت برای روخی بلانکو رخ می داد.

 
سیمئونه در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای دهمین سال متوالی گفت:« فصل جاری در نتیجه‌گیری بی ثبات بودیم ولی از هفته 24 به بازیکنام گفتم که از حالا یک لیگ جدید با 14 بازی پیش رو داریم و باید هر طور شده سهمیه را قطعی کنیم. امسال در بازی های بیرون خانه نتایج بهتری گرفتیم؛ مثل بازی با بتیس که فوق العاده بودیم. باشگاه ها در مواجهه با مشکلات، روش های متفاوتی دارند و خوشبختانه ما به بهترین روش واکنش نشان دادیم. ما امسال گل های زیادی زدیم ولی گل های زیادی هم دریافت کردیم. حالا در نقطه ای هستیم که هدف گذاری کرده بودیم. سهمیه قطعی شده و این خوشحال کننده است. وقتی مربی اتلتیکو شدم، خیل مارین(نایب رئیس) به من گفت انتظار داریم 4 یا 5 فصل برای ما سهمیه به دست بیاوری و حالا 10 سال متوالی است که در لیگ قهرمانان هستیم. مطمئنم که مدیران از من راضی هستند.»
برچسب ها: دیگو سیمئونه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها