به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب : ۳۳۶۱۴۴
مدیر تیم فولاد خوزستان اعلام کرد؛

حضور تماشاگر در بازی فولاد و استقلال قطعی نیست

گروه ورزشی: محمد علوی مدیر تیم فولاد اعلام کرد که هنوز وضعیت حضور تماشاگران در بازی برابر استقلال مشخص نیست.
حضور تماشاگر در بازی فولاد و استقلال قطعی نیست
 فولاد پس از موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا و صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی به‌عنوان تیم نخست، به دنبال کسب رتبه خوبی در لیگ برتر است. شاگردان جواد نکونام که در رنکینگ جهانی بهترین تیم‌های باشگاهی نیز به رتبه نخست آسیا رسیده‌اند، روز شنبه در دیداری حساس و مهم به مصاف استقلال می‌روند. فولادی‌ها در اندیشه ثبت نخستین شکست فصل آبی‌پوشان است.
محمد علوی مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص قرارگرفتن این تیم در رتبه نخست ایران و همچنین حضور تماشاگر در بازی برابر استقلال صحبت‌هایی را به زبان آورد که در زیر می‌خوانیم:
* تیم فولاد از نگاه سایت جهانی تاریخ و آمار به‌عنوان بهترین تیم ایران و تیم دهم آسیا معرفی شده است. در این باره صحبت کنید.
خیلی خوشحال هستیم و باز هم یک افتخار دیگر برای باشگاه فولاد و تمام کسانی که زحمت می‌کشند، رقم خورد. توانستیم این کار بزرگ را انجام داده و به این هدف برسیم. جا دارد از مدیرعامل، سرمربی، بازیکنان، اعضای هیئت‌مدیره و تمامی اشخاصی که در تیم فولاد زحمت می‌کشند، تشکر کنیم. همچنین باید از هوادارانمان قدردانی کنیم که ما را حمایت کردند. امیدوارم این اتفاقات خوب باز هم برای فولاد رخ دهد چرا که باعث غرور و سرافرازی ما می‌شود.
* آخرین وضعیت تیم فولاد پیش از دیدار برابر استقلال چگونه است؟
خدا را شکر وضعیت تیم خوب است. در شرایط خوبی قرار داریم و از وضعیت ابتدای فصل که در قعر جدول قرار داشتیم، فاصله گرفته‌ایم. اکنون بدون حاشیه، یک تیم یک‌دست و خیلی خوبی در اختیار داریم و توانستیم خودمان را به بالای جدول برسانیم. به لطف خدا، تلاش بازیکنان، مربیان و همت مسئولین باشگاه بتوانیم باز هم پیشرفت خودمان را ادامه دهیم و افتخار دیگری را برای فولاد کسب کنیم.
* پازلی که در مجموعه فولاد وجود دارد، یک پازل تکمیل شده است و قطعات این مجموعه باعث موفقیت فولاد در آسیا هم شد.
پازل یک تیم جوری کنار هم چیده می‌شود که دل‌های افراد مجموعه با همدیگر همدست بوده و افراد همفکر باشند. الحمدلله از مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، سرمربی، بازیکنان و تمام کسانی که برای مجموعه باشگاه فولاد زحمت می‌کشند، همه یکدست هستند. به نظر من این اتفاق خیلی کم رخ می‌دهد ولی نزدیک به ۲، ۳ سال است که با حضور آقای نکونام این کار توسط ایشان به‌خوبی انجام شده است. افتخاراتی که کسب شده با هدایت آقای نکونام بوده و ان‌شاءالله تداوم هم داشته باشد.
* آخرین وضعیت حضور تماشاگران برای بازی با استقلال چگونه است؟
ما خیلی علاقه داریم که بازی با تماشاگر برگزار شود چون هوادارانِ متعصب فولاد نقطه امید ما هستند. ان‌شاءالله این اتفاق رخ دهد و بتوانیم از وجود تماشاگران در این بازی سود ببریم. ولی فعلاً تا اکنون هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و مشخص نیست بازی با حضور تماشاگر باشد یا خیر. شورای تأمین باید دستور دهد که چه اتفاقی رخ می‌دهد ولی درهرصورت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم که ان‌شاءالله همیشه تمام مسائل نرمال و عادی باشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها