کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تفاوت آنچلوتی رئال و بایرن از نگاه ستاره اتریشی

22 ارديبهشت 1401 ساعت 23:36

گروه ورزشی: داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید معتقد است کارلو آنچلوتی نسبت به دوران حضور در بایرن پیشرفت کرده است.


در تابستان گذشته بود که مشخص شد زین الدین زیدان خواهان جدایی از رئال مادرید است و همین مسئله گمانه‌زنی‌های زیادی را در مورد سرمربی بعدی این تیم به وجود آورد. نهایتاً فلورنتینو پرز تصمیم گرفت کارلو آنچلوتی را یک بار دیگر به سانتیاگوبرنابئو بازگرداند. سرمربی ایتالیایی قرارداد خود با اورتون را فسخ کرد و برای بار دوم راهی رئال مادرید شد.
در ابتدا انتقادات زیادی نسبت به انتخاب کارلو آنچلوتی مطرح شد و بسیاری معتقد بودند که شاید او نمی‌تواند گزینه مناسبی برای رئال مادرید باشد. با این حال مرد ایتالیایی توانسته در این فصل روزهای فوق‌العاده‌ای را برای رئال مادرید رقم بزند. رئال اخیراً قهرمانی خود در لالیگا را قطعی کرد و به شکل شگفت‌انگیزی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت تا آنچلوتی نشان دهد که همچنان یک مربی درجه یک محسوب می شود.



داوید آلابا، ستاره اتریشی رئال مادرید پیش از این در بایرن مونیخ نیز با کارلو آنچلوتی همکاری داشت درباره سرمربی ایتالیایی می گوید: "او هنوز هم همان چیزی است که در بایرن بود؛ البته او پیشرفت بیشتری کرده و کمی در رابطه با فلسفه و تاکتیک خود تغییر کرده است. تیم او ما را برای هر بازی کاملا آماده می کند. من واقعا برای او خوشحالم که ما در این فصل خیلی خوب بازی می کنیم. 
آنچلوتی فردی صادق است. من قبلاً در مونیخ و حالا دوباره با او در مادرید خیلی خوب کار می کنم. ما در حال حاضر برنده لالیگا هستیم و امیدوارم بتوانیم با هم لیگ قهرمانان را نیز ببریم."


کد مطلب: 336157

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336157/تفاوت-آنچلوتی-رئال-بایرن-نگاه-ستاره-اتریشی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir