کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به یاد آن لحظه تاریخی؛ مجسمه آگوئرو در اتحاد

23 ارديبهشت 1401 ساعت 12:43

گروه ورزشی: باشگاه منچسترسیتی از مجسمه سرخیو آگوئرو، ستاره سابق این باشگاه، در ورزشگاه اتحاد رونمایی کرد.


سیتی با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی توییترش از مجسمه‌ای رونمایی کرد که یادآور شادی پس از گل معروف و تاریخی آگوئرو در جریان پیروزی 3-2 برابر کویینز پارک رنجرز است. 
بازیکنان بزرگ تاریخ این باشگاه مانند ونسان کمپانی، یحیی توره و جو هارت جزو کسانی هستند که در این ویدیو از این ستاره آرژانتینی تقدیر کرده و به او ادای احترام می‌کنند. 
آگوئرو که بهترین گلزن تاریخ باشگاه سیتی به حساب می‌آید در طول دوران حضورش در این تیم موفق شد 260 گل با پیراهن سیتیزن‌ها به ثمر برساند اما مهم‌ترین گل او در دیدار برابر کویینز پارک رنجرز در وقت‌های تلف شده بود که باعث شد این تیم در دیداری دراماتیک و باورنکردنی برای اولین بار جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد. 
 



باشگاه سیتی در دهمین سالگرد این پیروزی ارزشمند از مجسمه این بازیکن در ورزشگاه اتحاد رونمایی کرد تا اهمیت و ارزش او در تاریخ این باشگاه را یادآوری کند. 
آگوئرو درباره این حرکت باشگاه سیتی و رونمایی از مجسمه‌اش در اتحاد گفت:«این حقیقتا اتفاقی بسیار زیبا برای من است. دیدن مجسمه 10 سال قبل خودم بسیار جذاب بود. من در طول این 10 سال جام‎های بسیاری را به دست آوردم و توانستم به این باشگاه کمک کنم تا به یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های دنیا تبدیل شود.»
او با ابراز خوشحالی از نصب مجسمه‌اش در ورزشگاه اتحاد اضافه کرد:« از این باشگاه برای این که چنین مجسمه‌ای ساخت تا به دوران فوتبال من در منچستر ادای احترام کند بسیار سپاسگزار هستم. این احساسی خاص برای من به حساب می‌آید.»


کد مطلب: 336224

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336224/یاد-لحظه-تاریخی-مجسمه-آگوئرو-اتحاد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir