کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ قاطع لواندوفسکی به بایرن: نمی‌خواهم بمانم!

23 ارديبهشت 1401 ساعت 12:47

گروه ورزشی: روبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد.


قرارداد فعلی لواندوفسکی با باشگاه بایرن مونیخ تا تابستان 2023 ادامه دارد اما به نظر می‌رسد که تمدیدی برای این قرارداد در کار نخواهد بود. 
بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و آلمانی در چند هفته اخیر از علاقه باشگاه بارسلونا به جذب این بازیکن خبر داده و مدعی شده بودند که این ستاره لهستانی نیز به صورت جدی به دنبال جدایی از بایرن و حضور در نوکمپ است. 
با این حال مدیران باشگاه بایرن با جدیت تمام تاکید داشتند که هیچ تصمیمی برای فروش ستاره این تیم ندارند و تمام تلاش خودشان را برای تمدید قرارداد با این بازیکن به کار خواهند گرفت. 
 


اما شرایط زمانی دشوار شد که لواندوفسکی پس از مسجل شدن قهرمانی بایرن با پیروزی برابر دورتموند به خبرنگاران گفت:« به زودی دیداری با مدیران باشگاه خواهیم داشت اما تا به حال هیچ اتفاق خاصی رخ نداده است. من کاملا در حال بررسی شرایط هستم. این موقعیت برای من آسان نیست.»
این مصاحبه به نوعی نشان داد که لوا از نحوه پیشبرد شرایط و مذاکرات مربوط به تمدید قراردادش راضی نیست و همین موضوع باعث نگرانی بسیاری از هوادارن بایرن مونیخ شد. 
حالا روزنامه بیلد خبر داده که لواندوفسکی تصمیم نهایی خودش را در این زمینه اتخاذ کرده و به مدیران باشگاه بایرن اعلام کرده که هیچ تصمیمی برای تمدید قراردادش ندارد و امیدوار است که بتواند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش‌رو از این تیم جدا شده و به بارسلونا ملحق شود. 
این خبر شوک بزرگی برای قهرمان 10 دوره اخیر بوندسلیگا خواهد بود. کیکر مدعی شده که بایرن تنها در صورتی حاضر به فروش لوا خواهد بود که جانشینی برای او پیدا کرده و پیشنهادی بالاتر از 40 میلیون یورو برای او دریافت کند.


کد مطلب: 336227

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336227/پاسخ-قاطع-لواندوفسکی-بایرن-نمی-خواهم-بمانم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir