به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : ۳۳۶۲۳۰

مانچینی: پیش‌بینی قهرمان سری A بسیار دشوار است

گروه ورزشی: روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از رقابت ایجاد شده در لیگ این کشور بسیار راضی است.
مانچینی: پیش‌بینی قهرمان سری A بسیار دشوار است
میلان در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های لیگ ایتالیا در صدر جدول ایستاده اما اختلاف امتیاز آنها با اینتر تنها دو امتیاز است و همین باعث شده که تنور این رقابت‌ها همچنان داغ بماند. 
اینتر این هفته در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 
مانچینی درباره شرایط رقابت‌های داخلی ایتالیا به خبرنگاران گفت:« این واقعیت که اسکودتو به تعادل رسیده بسیار خوب است. پیش‌بینی قهرمان این رقابت‌ها کار بسیار بسیار دشواری است. ما فصل بسیار خوبی را سپری کرده‌ایم. فینال یوونتوس برابر اینتر نیز بسیار جذاب بود.»
 


این مربی ایتالیایی درباره صعود رم به فینال لیگ کنفرانس اروپا و دیدار این تیم با فاینورد اظهار داشت:« حضور رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا بسیار برای ایتالیا و این باشگاه و البته بازیکنان تیم ملی که در این تیم حضور دارند و حالا فرصت بازی در یک فینال اروپایی را پیدا کرده‌اند مهم است.»
تیم ملی ایتالیا با شکست برابر مقدونیه شمالی در مسابقات پلی آف رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر از حضور در این رقابت‌ها بازماند اما قرار است به زودی در دیداری دوستانه به مصاف قهرمان کوپا آمه‌ریکا برود. 
سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره بازی برابر آرژانتین گفت:« این بازی خوبی خواهد بود و اولین بازی از سری دیدارهای ماست که در پیش داریم. این بازی برای ما مهم است و دوست داریم پیروز باشیم. وقتی لیست تیم را اعلام کنم همه چیز مشخص خواهد شد، امیدوارم که بتوانیم از نظر فیزیکی کنار هم موفق باشیم.»
برچسب ها: ایتالیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها