به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۳۶۲۳۲

دوناروما: من مقصر شکست برابر رئال مادرید نبودم

گروه ورزشی: جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، می‌گوید خودش را مقصر شکست برابر رئال مادرید نمی‌داند.
دوناروما: من مقصر شکست برابر رئال مادرید نبودم
پی اس جی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و در حالی که در مجموع دو بازی رفت و برگشت با دو گل از رئال مادرید جلو بود با نتیجه 2-3 شکست خورده و از صعود به مرحله بعدی بازماند. 
گل اول رئال مادرید روی اشتباه دوناروما و با تیزهوشی کریم بنزما به ثمر رسید تا شرایط را برای بازگشت این تیم به بازی فراهم کند و انتقادات بسیاری را روانه این دروازه‌بان ایتالیایی کند. 
دوناروما در گفتگو با AFP درباره این بازی اظهار داشت:« من به هیچ وجه خودم را مقصر نمی‌دانم. ما می‌دانیم که چه اتفاقی رخ داد، این گل شبیه به گل‌های عادی نبود اما ما می‌توانستیم ادامه بازی را بهتر مدیریت کنیم. حالا باید به آینده فکر کنیم. گذشته، گذشته است و ما بار دیگر در لیگ قهرمانان به میدان خواهیم رفت.»
 


او در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم باید به صورت مشترک با ناواس در دروازه پی اس جی قرار بگیرد گفت:« نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد. این باشگاه تصمیماتی خواهد گرفت. من رابطه بسیار خوبی با کیلور دارم. ما هر دو دروازه‌بان‌های خوبی هستیم و این موقعیت را درک می‌کنیم اما شرایط برای او هم دشوار بود.»
این دروازه‌بان ایتالیایی درباره شرایط اولین فصل حضورش در پی اس جی اضافه کرد:« فصل آسانی نبوده است. من نیمی از بازی‌ها را بازی کردم اما نتوانستم بهترین عملکردم را داشته باشم. با این حال اطمینان دارم که می‌توانم اثرگذاری بیشتری برای این تیم داشته باشم. می‌خواهم در پی اس جی بمانم و از شرایط در این تیم راضی هستم.»
برچسب ها: پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها