به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۳۶۲۳۵

تبعات شکست در فینال؛ ندود و آنیلی درگیر شدند

گروه ورزشی: شکست یوونتوس برابر اینتر در فینال جام حذفی ایتالیا تنش‌هایی را در این باشگاه به همراه داشته است.
تبعات شکست در فینال؛ ندود و آنیلی درگیر شدند
یوونتوس این هفته در دیدار فینال جام حذفی ایتالیا روبروی اینتر قرار گرفت و با نتیجه 2-4 برابر این تیم شکست خورد. 
این اولین بار پس از فصل 11-2010 است که بیانکونری یک فصل را بدون هیچ جامی به پایان می‌رساند و همین موضوع باعث ناراحتی مدیران و هواداران این باشگاه شده است. 
روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که شکست در این بازی باعث شده که درگیری‌هایی در باشگاه یوونتوس به وجود بیاید. پاول ندود که هرگز موافق بازگشت مکس آلگری نبود و حتی در سال 2019 یکی از عوامل اصلی اخراج این مربی به حساب می‌آمد به شدت از این شرایط ناراضی است. 
 


این روزنامه مدعی شده که ندود این مربی و رفتار بعضی از بازیکنان را مقصر شکست یوونتوس برابر اینتر می‌داند. او حتی پس از پایان این بازی با آلگری و بعضی از بازیکنان یووه دیدار کرد و نارضایتی خودش از این موضوع را ابراز کرده است. 
گفته می‌شود که حتی درگیری جدی بین ندود و آنیلی با حضور مائوریتزیو آریوابنه و فدریکو چروبینی رخ داده و اعضای این تیم پس از بازگشت به هتل برنامه‌شان را تغییر داده‌اند. بازیکنان و اعضای کادر فنی علیرغم داشتن تعطیلات دو روز بلافاصله به تورین برگشته‌اند و این در حالی بود که پیش از این قرار بود که این تیم پنجشنبه صبح به تورین برگردد. 
این در حالی است که بازیکنانی چون پائولو دیبالا، آلوارو موراتا، خوان کوادرادو، وستون مک کنی و آرتور اجازه گرفته بودند تا در رم بماند و خودشان به تورین برگردند اما مدیران باشگاه تمامی مجوزها را لغو کرده و اجازه ادامه حضور آنها در رم پس از این شکست را ندادند.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها