به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۳ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : ۳۳۶۲۳۸

تصمیم مهم اتلتیکو؛ ستاره فرانسوی به بارسا برمی‌گردد

گروه ورزشی: به نظر می‌رسد اتلتیکومادرید برنامه ای برای حفظ آنتوان گریزمان ندارد و این بازیکن به احتمال فراوان در تابستان باید به بارسلونا بازگردد.
تصمیم مهم اتلتیکو؛ ستاره فرانسوی به بارسا برمی‌گردد
در تابستان سال 2019 آنتوان گریزمان به عنوان جانشین نیمار توسط بارسلونا خریداری شد. ستاره فرانسوی در آن زمان یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال به حساب می‌آمد و هواداران بارسا خیلی به این خرید امیدوار بودند و انتظار داشتند که گریزمان در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز درخشش خیره کننده ای در ترکیب بلوگرانا داشته باشد.

با این حال اوضاع ستاره فرانسوی در بارسلونا هرگز خوب پیش نرفت و او اصلاً نتوانست انتظارات را برآورده کند. در حقیقت بعد از دو فصل کاملا ناامید کننده که آنتوان گریزمان در بارسلونا سپری کرد، نهایتاً این ستاره فرانسوی در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به اتلتیکومادرید بازگشت. در ابتدا هواداران اتلتیکو استقبال خوبی از گریزمان انجام ندادند اما برخی نمایش های خوب این بازیکن اوضاع را تا حدودی برای او آرام کرد.
با این وجود عملکرد خوب گریزمان تداوم پیدا نکرد و او اخیرا در بیشتر بازی های اتلتیکو مادرید یک نیمکت‌نشین بوده است. ستاره فرانسوی در این فصل 27 بازی برای اتلتیکو مادرید انجام داده که حاصل آن تنها سه گل بوده است. 


در همین راستا کوپه مدعی شده عملکرد آنتوان گریزمان نتوانسته نظر مدیران اتلتیکو مادرید را جلب کند و آنها برنامه‌ای برای دائمی کردن قرارداد او ندارند. همچنین بر اساس ادعای مارکا در صورت ماندن گریزمان در اتلتیکو تا سال 2023 آنها مجبور خواهند بود که قرارداد مهاجم فرانسوی را دائمی کنند بنابراین روخی بلانکو می‌خواهد در همین تابستان گریزمان را به بارسلونا بازگرداند و تصمیم آنها قطعی است.
برچسب ها: گریزمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها