به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۳۳۶۲۶۶

توصیف عجیب و غریب کیهان از دولت رئیسی

توصیف عجیب و غریب کیهان از دولت رئیسی
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در یادداشتی متفاوت، دولت رئیسی را هدیه خداوند به مردم توصیف کرد!این روزنامه نوشت: خدا دولت دکتر رئیسی را به داد مردم رساند که به فضل خدا و تدبیر دولتمردانش تولید قدرت و ثروت کند.حالا که این دولت مردمی، پس از اقدامات اساسی موثر و زیربنایی، برای ترمیم و تعمیر خرابکاری بزرگ لیبرال‌ها قدعلم کرده و آبروی خودش را با خدا معامله کرده است، وقیح‌تر از بانیان وضع موجودی که طعنه می‌زنند و آتش می‌افروزند و شایعه می‌سازند و دل مردم را خالی می‌کنند کیست؟ اینها چه اخلاق نفرت‌آور و مشمئزکننده‌ای دارند که با مردم و کشور خود چنین می‌کنند.

 امروزه آمریکا و اروپا که تحریم‌گر هستند، و ضدانقلابی که نشانی آغل و انبارمان را به شغال و کفتار داده و از تحریم علیه ایران حمایت کرده‌اند و رسانه‌های معاندی که در معرفی فرصت‌های تحریمی جدید به دشمنان، ولع دارند و منافق و دزد و اختلاسگر و نادرست و بی‌وطن و...، به اصلاح ساختار معیوب و فلج یارانه‌ها اعتراض دارند و از فقر مردم ابراز نگرانی کرده‌اند! با این اراذل که خود را به انواع قاذورات آلوده کرده‌اند، نمی‌شود سخنی گفت و پاسخ به آنها فقط «خودتان هستید» است.
برچسب ها: روزنامه کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


بفر
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۰۹:۳۶
نفرین خدا بر تو باد (387449)
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۰:۳۲
کیهان ! خودتان هستید نه ما... (387450)
۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ۱۳:۱۴
دولت رئیسی ....... (387451)
مشهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۵:۰۸
کیهان روزنامه ای ... (387486)
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۵:۱۰
...... حضورشان در دنیای رسانه باعث وهن جامعه شریف اصحاب قلم است.
اف بر این همه وقاحت و بی شرمی ..اف (387487)
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۷:۰۰
فشار گرسنگی ماه رمضان است ، جدی نگیرید (387493)
۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ۰۸:۵۹
... مسئولین بی کفایت این مملکت با لجبازی و دشمنی با ابر قدرتهای اقتصادی دنیا و دوستی با کشورهای بد بخت و ندار دنیا مانند سوریه یمن لبنان فلسطین وعراق و کشورهای بد بخت افریقایی مملکت ثروتمند ایران را به فلاکت انداختن خدا نابودتان کنه بی کفایتهای هیچی ندار (387496)
ابی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۲/۲۷ ۱۲:۴۷
دولت رئیسی 5درصدرای مردم راباهزارتقلبکاری ازروزاول هم نداشت حالاهم که اون 5درصد احمقم هم تازه فهمیدن که این ناامامزاده هم کسی روشفانمیده سنگ پای قزوین حسین جان دیگه ازترس آبروش به خوابتم نمیاد (387722)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها