به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۳۳۶۳۰۳

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد

گروه کسب و کار: اگر ساکن مشهد هستید و از لباسشویی سامسونگ استفاده می‌کنید و به دنبال پیدا کردن تکنسین ماهر و متخصص برای تعمیر دستگاه خود هستید، با شماره‌ تلفن‌های 05132288855 یا 05132288866‌، مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید.
نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد
در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، تعمیر این دستگاهها در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد و فناوری‌های نوین لباسشویی سامسونگ بپردازیم.

 لباسشویی سامسونگ
اگر به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که انواع جدید این دستگاهها، دارای قابلیت‌های جدیدی هستند و سال به سال تکنولوژی‌های استفاده شده در آن‌ها پیشرفته‌تر می‌شوند. شاید به این دلیل که سی سال پس از سال 1938 که برند سامسونگ کار خود را به عنوان یک شرکت واردات و صادرات آغاز کرد و وارد تولید لوازم منزل شد، قصد شرکت ارائه فناوری‌های جدید و خلاقانه بود. در ادامه‌ی مطلب و پس از معرفی برخی ارورهای دستگاه با تعدادی از این فناوری‌ها آشنا خواهیم شد.
 
ارورهای رایج ثبت شده در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد
یکی از فناوری‌های بسیار کارآمد لباسشویی سامسونگ، سیستم عیب یابی خودکار لباسشویی سامسونگ است. این سیستم به کمک ارورهایی که در صفحه نمایشگر دیجیتال دستگاه ظاهر می‌شوند، به کاربر و تکنسین نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد، می‌گویند اختلال عملکردی در کدام بخش از دستگاه رخ داده است. برای فهمیدن معنی هر ارور می‌توانید دفترچه راهنمای دستگاه را بخوانید. ما نیز در ادامه برخی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد را معرفی می‌کنیم.

ارور CE:
دمای آب در ماشین لباسشویی سامسونگ به حد مورد نظر نمی‌رسد. از جمله دلایل بروز ارور بالا مشکل در سنسور حرارتی دستگاه است. خرابی المنت‌ها نیز از دلایل بروز این خطاست. ممکن است با خراب شدن پمپ تخلیه هم این ارور روی صفحه نمایشگر ظاهر شود. برای بررسی بیشتر با تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد تماس بگیرید.

ارور DE:
اگر دستگاه با ارور DE مواجه شد، باید قفل در و میکروسوییچ این قسمت بررسی شوند. این ایراد جز ایرادهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد است و به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد. از جمله دلایل مهم این مشکل، بد باز کردن در و کشیدن یا فشار آوردن به در، شکستن سوییچ قفل و سایر اتصالات قفل در لباسشویی سامسونگ است. برای جلوگیری از نشت آب لباسشویی سامسونگ، میکروسوییچ درب باید تایید بسته بودن در را به برد بدهد تا برد دستور آبگیری و شروع به کار دستگاه را بدهد. اگر خود برد خراب شده باشد هم ممکن است ارور  DEرا روی دستگاه خود مشاهده کنید. برای رفع این مشکل و تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارور LE:
به گزارش نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد، ارور LE‌، خطای پرتکرار بعدی است. این ارور به معنای نشت آب از لباسشویی سامسونگ است و باید به سرعت رفع شود. در بسیاری از موارد، قسمت عقبی دیگ و جایی که پیج‌های دیگ سفت می‌شوند شکسته و آب از زیر ماشین لباسشویی نشت می‌کند. اگر آب از پشت دستگاه نشت می‌کرد، لازم است شیر ورود و یا شلنگ آب ورودی چک شود. اگر مشکل از شیر و شلنگ ورودی نبود، لازم است تکنسین متخصص دستگاه را بررسی کند.  

ارور: UE
این خطا پیش از شروع به کار رخ می‌دهد و فنی نیست. کافیست بار لباسشویی را کم کنید و دستگاه را دوباره روشن کنید تا شروع به کار کند. سبک و یا سنگسن بودن بیش از حد دستگاه هر دو باعث مشکل در لباسشویی سامسونگ می‌شود. اگر دستگاه خیلی سبک بود از منوهایی که با نصف یا یک چهارم ظرفیت دستگاه کار می‌کنند استفاده کنید.

ارور E2:
وقتی فرآیند تخلیه آب در لباسشویی سامسونگ به مشکل بخورد، خطای فوق در دستگاه ظاهر می‌شود. در این هنگام در قدم نخست، آب باقیمانده در دیگ لباسشویی سامسونگ را خالی کنید. سپس فیلتر پمپ تخلیه را چک کنید تا به دلیل وجود رسوب یا آشغال مسدود نشده باشد. در مرحله بعدی، لوله تخلیه و اتصالات خروجی از لباسشویی سامسونگ را چک کنید. مطمئن شوید که خم خوردگی یا گرفتگی در دستگاه وجود ندارد. برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

ارور 4E :
این ارور حاکی از گرفتگی یا آسیب دیدن لوله ورودی آب می‌باشد. برای رفع این خطا در وهله اول، باز بودن شیر ورودی آب را بررسی کنید. سپس مطمئن شوید شلنگ ورودی خم نخوره و مشکلی ندارد. فیلتر شبکه ای لوله را هم بررسی نموده تا مسدود نباشد. هر چند وقت یک بار، این فیلتر را، کاملا از رسوبات و کثیفی‌ها پاک کنید. اگر پودر در جاپودری ماشین لباسشویی گیر کرده بود، ممکن است این ارور ظاهر شود. در صورتی که راه ورود آب باز بود و مشکل حل نشد، برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد، با همکاران ما در مشهد سرویس تماس بگیرید.
با تعدادی از ایرادات پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد آشنا شدیم. اگر با ایراد دیگری رو به رو شدید، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه نمایید یا با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس تماس بگیرید. در ادامه با برخی از فناوری‌های نوین این دستگاهها آشنا می‌شویم.
 


فناوری VRT Plus لباسشویی سامسونگ
اولین فناوری مورد بررسی در این بخش در سال 2021 به لباسشویی‌های سامسونگ اضافه شده است. فناوری vrt لباسشویی سامسونگ که همان طور که در ابتدای مطلب گفته شده یکی از تولید کنندگان پیشگام در ارائه فناوری‌های نوین لباسشویی در جهان است و هر ساله پیشرفته ترین لباسشویی‌ها را روانه بازار می‌کند. فناوری VRT Plus جدیدترین تکنولوژی شرکت سامسونگ که در لباسشویی‌های 2021 خود ا آن استفاده کرده است. این فناوری سر وصدا و لرزش لباسشویی را به کمترین میزان ممکن رسانده و صداهای اضافه را گرفته تا محیطی آرام را به خانه و آشپزخانه‌ی شما هدیه نماید.
 
فناوری Quick Drive در لباسشویی
این فناوری کمک زیادی به صرفه جویی در مصرف دستگاه دارد و باعث می‌شود که زمان شستشو نصف شود و مصرف آب و برق دستگاه نیز بهینه شود. جالب است بدانید در این فناوری کیفیت شستشو تغییر نمی کند و تاثیری هم روی بافت لباس نخواهد گذاشت. برای تعمیر لباسشویی خود به نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد مراجعه و یا با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.
 
تکنولوژی Eco Bubble در لباسشویی‌های سامسونگ
فناوری Eco Bubble یک تکنولوژی نوین در لباسشویی‌های سامسونگ است که در سال 2021 عرضه شد. این فناوری با آب که دمای آن 15 درجه بود و با کمک فشار هوا حباب‌هایی را برای نفوذ به بافت لباس ایجاد می‌کند، تا باکتری و کثیفی را از بین ببرد. این فناوری چون از آب 15 درجه ای و فشار هوا استفاده می‌کند، مصرف انرژی را به شدت پایین آورده است.
اما لباس‌ها چطور به کمک حباب تمیز می‌شوند؟ در جواب این سوال باید گفت فناوریEco Bubble در لباسشویی با ایجاد تکانه‌های ریز، لکه‌ها و چربی‌ها سرسخت را حل نموده و پاک می‌نماید. این فناوری با ایجاد سطح صاف بین لباس و درام از ساییده شدن و اصطکاک آنها جلوگیری نموده است.
برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد، از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد کمک بگیرید.
 


تعمیر در نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد
پیشنهاد ما به شما تعمیر دستگاه توسط تکنسین مجرب، با حداقل هشت سال سابقه تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد است. تکنسین‌های مشهد سرویس دوره‌های تعمیر تخصصی لباسشویی سامسونگ را گذرانده و آخرین به روزرسانی‌ها را سالانه آموزش می‌بینند. همین طور از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی سامسونگ در مشهد، برای تعمیر دستگاهها استفاده می‌کنند. برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در مشهد، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت، با شماره‌های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها