کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علیرضا بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برود

مهر , 24 ارديبهشت 1401 ساعت 12:29


گروه ورزشی:یک رسانه بلژیکی اعلام کرد علیرضا بیرانوند دوست دارد برای فصل آینده به صورت قرضی از تیم آنتورپ راهی پرسپولیس بشود.علیرضا بیرانوند این فصل به صورت قرضی از تیم آنتورپ بلژیک در تیم بواویشتا پرتغال بازی کرد. با این حال این دروازه بان تیم ملی ایران در اکثر مسابقات بواویشتا نیمکت نشین بود و تنها حدود ۱۰ مسابقه برای تیمش انجام داد.

 
این موضوع باعث شد تا بیرانوند دیگر تمایلی برای ادامه کار در بواویشتا نداشته باشد و با انتشار پیامی، از این تیم خداحافظی کند. گمانه زنی‌ها برای مقصد بعدی بیرانوند که تا سال ۲۰۲۳ با آنتورپ قرارداد دارد، بالا گرفته است. این دروازه بان اعلام کرده است که در سال جام جهانی دوست دارد در تیمی باشد که بازی کند و برای او بازی کردن در اولویت است.

سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ پرداخت و نوشت: «رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده بود اما در تابستان شاهد بازگشت بیشتر آنها خواهد بود. یکی از نقل و انتقالات شکست خورده قبلاً از طریق شبکه‌های اجتماعی بازگشت خود را اعلام کرده بود. آنتورپ در این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به صورت قرضی به تیم پرتغالی بواویشتا داد اما این داستان موفقیت بزرگی نداشت. دروازه بان ایرانی در آنجا بیشتر روی نیمکت بود و تنها ۱۰ بازی انجام داد. این دروازه بان از طریق شبکه اجتماعی با بواویشتا خداحافظی کرد.»


کد مطلب: 336331

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336331/علیرضا-بیرانوند-دوست-پرسپولیس-برود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir