به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۳۳۶۳۶
رييس سازمان بسيج مستعضفين:

جهان عاری‌از خشونت يعنی جهان‌بدون‌آمريکا

گروه سياسي: رييس سازمان بسيج مستعضفين با اشاره به انفجارهای اخير در نزديکی سفارت کشورمان در لبنان گفت: عامل اصلی انفجارهای مکرر در لبنان،‌ پاکستان و حرکتهای تروريستی در مرز ايران عليه مرزبانانمان آمريکا است. در همين مدتی که مذاکرات شروع شده است آمريکايی‌ها موج ترور خود را آغاز کرده‌اند.
جهان عاری‌از خشونت يعنی جهان‌بدون‌آمريکا
به گزارش ايسنا، سردار نقدی در مراسم افتتاحيه همايش بين‌المللی بيداری اسلامی و بسيج مستضعفين که صبح امروز در دانشکده حقوق و علوم سياسی دانشگاه تهران برگزار شد گفت: اسلام دين فطرت و مبتنی بر نهاد انسانها است. زورگويان در طول تاريخ تلاش کرده‌اند که اين فطرت را خاموش کنند چرا که عدالت‌خواهی،‌ عزت، شرافت و کرامت در تضاد با منافع جابرانه و ظالمانه آنها بوده است. وی ادامه داد: اما همواره خواسته خداوند بر آنها غلبه کرده و اين نور حقيقت زنده مانده است. اتحاد جماهير شوروری بيش از ۷۰ سال تلاش کرد که اين حقيقت را از بين ببرد اما بعد از سالهای طولانی مشاهده کرديم که چطور انفجار اجتماعی حاصل شد مساجدی که به فراموشی سپرده شده بودند دوباره احيا شدند. امروز ما با يک قدرت زورگو و جريان استکبار مواجهه هستيم.

نقدی اضافه کرد: نتيجه اوليه سرکوب آنها همان بيداری اسلامی و خيزش جنبش‌های مختلف بود که بدين شکل ملتها سيلی محکمی به مزدوران استکبار زده و آنها را بيرون کردند. لازمه پيشرفت اين حرکت اين است که مستضعفين راه‌های پيچيده را درک کرده و بر آن مقابله کنند. وی تصريح کرد: بشريت امروز گرفتار يک جنگ ظالمانه عليه کرامت و شرافت است ما برای غلبه به اين جريان زورگو و مستکبر خود را آماده می‌کنيم اين جنگ با ابزار گسترده‌ای از زور، زر و تزوير پيش می‌رود. در طول ۶۰ سال گذشته جهان روزی را بدون جنگ نگذرانده است و بيش از ۸۰ درصد تجاوزها بر عهده آمريکا است جهان عاری از خشونت يعنی جهان عاری از آمريکا.

رييس سازمان بسيج مستعضفين ادامه داد: اگر در ايران در زندان فردی بينی‌اش خون بيايد در صورتی که آن فرد قاتل يا توزيع‌کننده مواد مخدر باشد اين مسئله را در حوزه حقوق بشر قرار می‌دهند، انتخابات قانونی ايران را زير سوال می‌برند اما کسی نيست که به آنها بگويد در کشورشان چه می‌شود سرنوشت هزاران زندانی سياسی در آمريکا چه هست. در جنبش ۹۹ درصدی وال‌استريت يک دختر جوان از شدت کتک بی‌هوش شد و به زندان رفت و هيچ کسی از سرنوشت او خبر ندارد. نقدی با بيان اينکه يکی از ارکان تصاحب قدرت بسيج است، اضافه کرد: بايستی تجربه نورانی بسيج به عنوان اصول حاکميت مستضعفين بر جبارها تعليم داده شود بر همين اساس در درجه اول بايد صفوف ملت‌ها انسجام يابد. آمريکايی‌ها هيچ ابايی ندارد که برای ايجاد تفرقه ميان مسلمان کشتار به راه بياندازند. مرگ مستکبران زمانی است که اين صفوف در کنار هم قرار گيرند.