به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۳۶۳۶۲

تصمیم عجیب کوتینو؛ کاهش دستمزد 70درصدی برای ویلا

گروه ورزشی: فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی، برای ادامه حضور در استون ویلا کاهش دستمزد هنگفتی را پذیرفته است.
تصمیم عجیب کوتینو؛ کاهش دستمزد 70درصدی برای ویلا
کوتینیو روز پنجشنبه به صورت رسمی از بارسلونا جدا شده و قرارداد قرضی خودش با باشگاه استون ویلا را دائمی کرد. 
باشگاه استون ویلا با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که برای انتقال دائمی این ستاره برزیلی به این تیم به توافق رسیده و قراردادی چهار ساله را با او به امضا رسانده است. 
حالا روزنامه تلگراف خبر داده که این بازیکن حاضر شده برای قطعی شدن انتقالش به استون ویلا کاهش دستمزد هنگفت 70 درصدی را بپذیرد. او پیش از این در بارسا هفته‌ای 470 هزار پوند دریافت می‌کرد اما حالا قرار است هفته‌ای 125 هزار پوند در استون ویلا دریافت کند. 
در این خبر همچنین آمده که یکی از دلایل اصلی کوتینیو برای قبول این کاهش دستمزد، تمایلش به ادامه حضور در فوتبال انگلیس و لیگ برتر این کشور بوده است. 
 

همچنین گفته می‌شود که استیون جرارد نیز در این میان نقشی جدی را ایفا کرده و صحبت‌های بسیاری که با این بازیکن انجام داده باعث شده که او تصمیم نهایی خودش را برای ادامه حضور در استون ویلا بگیرد. 
این مربی جوان انگلیسی به صورت جدی باور دارد که حضور کوتینیو در تیمش می‌تواند بسیاری از دیگر نام‌های جذاب فوتبال اروپا را نیز برای پیوستن به استون ویلا ترغیب کند و به همین دلیل تاکید زیادی روی حفظ این بازیکن داشته است. 
کوتینیو از زمان پیوستن به استون ویلا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی عملکرد درخشانی در ترکیب این تیم داشته و چهار گل و سه پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است.
برچسب ها: فیلیپ کوتینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها