کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در روز صعود بورس خودرویی‌ها منفی شدند

24 ارديبهشت 1401 ساعت 13:40


گروه اقتصادی: بورس امروز رشد ۱۳ هزار و ۹۷۳ واحدی را تجربه کرد و در نهایت به سطح یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد رسید.امروز روند معاملات تالار شیشه‌ای مثبت بود اما گروه خودرویی منفی شدند.
رشد شاخص کل هم‌وزن بورس
بر اساس داده‌های شرکت بورس و اوراق بهادار، امروز شاخص کل هم‌وزن ۱٫۴۴ درصد رشد داشت و به محدوده ۴۴۴ هزار و ۷۱۱ واحدی رسید.معامله‌گران در این روز ۸۰۱ هزار و ۴۲۹ معامله به ارزش ۷۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان انجام دادند.امروز نمادهای تاپیکو، وغدیر، شبندر، پارسان، شبریز، اخابر، شپنا و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. همچنین نمادهای خودور، خساپا، خبهمن، فملی و خگستر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس صعودی شد
در روز شنبه شاخص فرابورس با  افزایش ۱۸۱ واحدی به محدوده ۲۱ هزار و ۵۷۶ واحد رسید. تعداد معاملات انجام شده در فرابورس نیز ۳۶۰ هزار ۶۲۰ معامله بود.امروز نمادهای زاگرس، شگویا، هرمز، غصینو، شرانل، سمگا و دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای آریا، فرابورس، خدیزل و وملل نیز بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
نمادهای فزر، آریا، سمگا، فرابورس، کرمان، شگویا و تجلی نیز لقب نمادهای پرتراکنش فرابورس را گرفتند.آخرین قیمت ۲۳۵ نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافت و ۵۰ نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود هفت هزار و ۵۷۵ میلیارد تومان رسید.


کد مطلب: 336365

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336365/روز-صعود-بورس-خودرویی-ها-منفی-شدند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir