به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۶۳۶۷
بازگشت حسینی در روز حضور فیکس آرمان

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد

گروه ورزشی: به‌احتمال فراوان استقلال با چهار تغییر نسبت به دیدار قبلی خود به مصاف فولاد برود.
ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد
استقلال در یکی از چهار دیدار سخت و دشوار خود برای کسب عنوان قهرمانی، امروز به مصاف فولاد می‌رود. شاگردان فرهاد مجیدی برای ادامه روند خوب و روبه‌رشد خود، باید در استادیوم شهدای فولاد با تیمی دیدار کنند که همواره در ورزشگاه خانگی خود تیم قدرتمندی بوده است.
انتظار می‌رود که فرهاد مجیدی با چهار تغییر نسبت به دیدار قبل برابر شهر خودرو، تیمش را روانه میدان کند.
* بازگشت سیدحسین به قفس توری
سیدحسین حسینی که به دلیل دریافت کارت زرد مقابل سپاهان دیدار مقابل شهر خودرو را ازدست‌داده بود، پس از یک دیدار غیبت مجدداً به ترکیب آبی‌پوشان بازگشته است. او امید زیادی دارد تا با بسته نگه‌داشتن دروازه‌اش برابر فولاد، به طلسم ناکامی‌هایش در فولاد آره‎‌نا پایان دهد.
* استفاده از ترکیب سه دفاعه با تنها گزینه‌های موجود
استقلال همچون دیدار قبلی خود با سه مدافع پای به زمین مسابقه خواهد گذاشت. رافائل سیلوا در این بازی نیز در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت، محمد دانشگر که در دو دیدار قبلی عملکرد خوبی داشته نیز در خط دفاعی انجام‌وظیفه می‌کند و بالاخره اینکه عارف غلامی به‌عنوان سومین مدافع تیم مجیدی کار را از ابتدا آغاز می‌کند. نکته مهم اینکه عملاً استقلال بازیکن مدافع دیگری جز محمدجواد به‌آفرین جوان را روی نیمکت خود ندارد.
* بازگشت زبیر به ترکیب اصلی 
زبیر نیک‌نفس پس از عملکردی که در دیدار برابر سپاهان داشت، بین دونیمه تعویض شد و در بازی با شهر خودرو نیز جایی در ترکیب اصلی نداشت. بااین‌وجود، این بازیکن بین دونیمه جانشین روزبه چشمی شد و حالا باتوجه‌به آسیب‌دیدگی این بازیکن، زبیر می‌تواند از ابتدا برای تیمش به میدان برود. مهدی مهدی‌پور به‌مانند سایر دیدارهای این فصل تیمش، از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان می‌رود.
* تقابل صالح با هم‌تیمی‌های سابق
صالح حردانی که در نیم‌فصل دوم از فولاد به استقلال پیوست، پس از اینکه مقابل شهر خودرو نیمکت‌نشین بود، این بار از ابتدا به میدان می‌رود تا برابر تیم سابقش قرار بگیرد. در سمت چپ ترکیب آبی‌ها نیز ابوالفضل جلالی پس از عملکرد خوب مقابل شهر خودرو می‌تواند رقابت سختی با جعفر سلمانی برای حضور در ترکیب تیم داشته باشد.
* حضور دوباره حسین‌زاده در جمع ۱۱ نفر منتخب 
امیرحسین حسین‌زاده می‌توانست یکی از زیباترین گل‌های لیگ بیست و یکم را به نام خودش به ثبت برساند ولی بدشانسی و تیرک دروازه، مانع از این امر شدند. عملکرد خوب او مقابل شهر خودرو باعث شد تا فرهاد مجیدی یک‌بار دیگر به این بازیکن اعتماد کرده و او را از ابتدا روانه میدان کند. کوین یامگا نیز به‌عنوان دیگر وینگر آبی‌ها به میدان می‌رود.
* حضور ثابت آرمان، پاداش گلزنی برابر شهر خودرو
آرمان رمضانی در دقایق کوتاهی که برابر شهر خودرو به میدان رفت، بسیار خوب و مؤثر ظاهر شد و یک گل سه‌امتیازی را برای تیمش به ثمر رساند. او به دلیل این عملکرد خوب، در ترکیب اصلی استقلال قرار گرفته است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد:
سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – محمد دانشگر – زبیر نیک‌نفس – مهدی مهدی‌پور – صالح حردانی – جعفر سلمانی – امیرحسین حسین‌زاده – کوین یامگا – آرمان رمضانی
برچسب ها: باشگاه استقلال
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها