به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۳۶۳۶۹

کار بارسا سخت شد؛ مدافع آمریکایی قصد جدایی ندارد

گروه ورزشی: سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا، تصمیمی برای ترک این تیم ندارد و این خبر خوبی برای مدیران این باشگاه نیست.
کار بارسا سخت شد؛ مدافع آمریکایی قصد جدایی ندارد
شرایط مالی نه چندان خوب بارسا باعث شده که مدیران این باشگاه آماده پذیرش پیشنهاد برای فروش بسیاری از بازیکنان خودشان باشند. 
این باشگاه برای جذب بازیکنانی که مدنظر ژاوی هرناندز است نیاز به تقویت مالی دارد و فروش دِست می‌تواند گزینه خوبی برای افزایش بودجه‌ای باشد که برای تقویت این تیم در فصل آینده مدنظر آنها قرار گرفته است. 
این در حالی است که مدیران بارسا پیش از این مذاکراتی را برای جذب نصیر مزروعی انجام داده بودند اما این بازیکن قرار است به بایرن مونیخ ملحق شود و این باعث شده که همچنان فضای ادامه حضور دِست در این تیم وجود داشته باشد. 
با این حال، احتمال جدایی سزار آسپیلیکوئتا از چلسی به عنوان بازیکن آزاد و انتقالش به بارسلونا بسیار زیاد است و اگر چنین اتفاقی رخ دهد، شرایط این بازیکن آمریکایی با تغییرات جدی مواجه خواهد شد. 
 

اما روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده که سرجینیو دِست به هیچ وجه قصد جدایی از بارسلونا را ندارد و با این که از نظر مدیران و کادر فنی این تیم نسبت به خودش آگاه است اما معتقد است که عوامل بسیاری در عدم پیشرفت او دخیل بوده‌اند که یکی از آنها موقعیت نه چندان خوب بارسا در چند فصل اخیر است. 
دِست این فصل درگیر مصدومیت بوده اما باور دارند که می‌تواند در فصل 23-2022 بار دیگر به دوران اوجش برگردد. انعطاف پذیری او می‌تواند عامل بسیار مهمی برای بارسا باشد چون این بازیکن می‌تواند هم در دفاع راست و هم در دفاع چپ حضور پیدا کند. 
این در حالی است که بارسلونا برای جذب بازیکنان جدید نیاز مبرمی به افزایش بودجه فعلی دارد و باید دید که آیا این بازیکن حاضر است پیشنهاد جدایی از این تیم را بپذیرد یا خیر.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها