کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ستاره هلندی فقط در یک‌صورت بارسلونا را ترک می‌کند

24 ارديبهشت 1401 ساعت 13:52

گروه ورزشی: به نظر می رسد فرانکی دی یونگ تمایلی به ترک بارسلونا ندارد.


در یکی، دو روز گذشته فرانکی دی یونگ به یکی از سوژه های اصلی نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا تبدیل شده است؛ جایی که در ابتدا جرارد رومرو، خبرنگار نزدیک به باشگاه بارسلونا مدعی شد این ستاره هلندی در آستانه ترک بلوگرانا و پیوستن به منچستر یونایتد قرار گرفته است. خبری که بعد از آن توسط چند رسانه دیگر نیز پوشش داده شد تا احتمال انتقال دی‌یونگ به اولدترافورد قوت بگیرد.
در حقیقت گفته شد که سرمربی جدید منچستریونایتد یعنی اریک تن‌هاخ خواهان جذب فرانکی دی‌یونگ شده و از مسئولان باشگاه انگلیسی درخواست کرده هر طور که شده او را جذب کنند. از طرف دیگر مبلغ پیشنهادی باشگاه منچستر یونایتد که 80 تا 100 میلیون یورو عنوان شد یکی دیگر از دلایلی بود که از آن به عنوان علاقه بارسلونا به فروش ستاره هلندی نام برده شد؛ مبلغی که دریافت آن می‌تواند در این وضعیت اقتصادی یک اتفاق فوق العاده برای باشگاه کاتالانی باشد.

با این حال امروز اخبار متفاوتی در رابطه با هافبک هلندی باشگاه بارسلونا منتشر شده است. بر اساس گزارشی که موندو دپورتیوو منتشر کرده فرانکی دی‌یونگ در بارسلونا کاملاً خوشحال است و متقاعد شده که در این تیم می‌تواند موفق عمل کند. موندو تایید کرده که ژاوی و هافبک هلندی اخیراً با یکدیگر دیداری داشته اند و این دو نفر کاملاً به هم اعتقاد و اعتماد کامل دارند. این رسانه کاتالانی همچنین مدعی شده که فرانکی دی‌یونگ تنها در صورتی به جدایی از بارسلونا فکر می‌کند که خود باشگاه برای این اتفاق روی او فشار بیاورد.


کد مطلب: 336379

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336379/ستاره-هلندی-فقط-یک-صورت-بارسلونا-ترک-می-کند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir