به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۳۶۳۸۲
تیمو ورنر:

ز این که چلسی را به لیورپول ترجیح دادم پشیمان نیستم

گروه ورزشی: تیمو ورنر، مهاجم آلمانی، از رد پیشنهاد لیورپول و پیوستن به چلسی ناراحت و پشیمان نیست.
ز این که چلسی را به لیورپول ترجیح دادم پشیمان نیستم
ورنر در تابستان 2020 یکی از جذاب‌ترین مهاجمان فوتبال اروپا به حساب می‌آمد و بسیاری از باشگاه‌های درجه یک خواهان جذب او بودند. 
این بازیکن حتی تا یک قدمی انتقال به لیورپول هم رفت اما در نهایت تصمیم گرفت با قراردادی به ارزش 47.5 میلیون پوند از لایپزیش جدا شده و به چلسی منتقل شود. 
با این حال، شرایط برای این مهاجم آلمانی خوب پیش نرفت و او روزهای پر فراز و نشیبی را در استمفوردبریج تجربه کرده اما با این تیم قهرمان لیگ قهرمانان، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها هم شده است. 
 

چلسی امشب باید برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی انگلیس به مصاف لیورپول برود و شاگردان توماس توخل امیدوار هستند که بتوانند انتقام شکست در فینال جام اتحادیه را از این تیم بگیرند. 
ورنر در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت:« تنها چیزی که می‌توانم درباره احتمال انتقالم به لیورپول بگویم این است که آنها مربی آلمانی داشتند. من او را سال‌ها بود که می‌شناختم چون وقتی در اشتوتگارت بودم، او درباره حضور در دورتموند صحبت کرده بود. سپس من خوب بازی نکردم و این انتقال نهایی نشد.»
او درباره شرایط انتقالش به چلسی و تصمیم نهایی خودش در این باره اظهار داشت:« وقتی در لایپزیش بودم شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کردم. لیورپول هم در تفکرات من بود و احتمال بسیار پررنگی برای من به حساب می‌آمد اما در آخر تصمیم گرفتم که به چلسی بیایم و سال گذشته جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر بردم. این تصمیم بدی نبود و من پشیمان نیستم.»
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها