به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۳۳۶۳۸۴

تلاش دوناروما جواب داد؛ ناواس از PSG می‌رود

گروه ورزشی: جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان ایتالیایی، فصل آینده بدون رقیب خاصی در دروازه پاری سن ژرمن قرار خواهد گرفت.
تلاش دوناروما جواب داد؛ ناواس از PSG می‌رود
دوناروما تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد از میلان جدا شده و با امضای قراردادی تا سال 2026 راهی پاری سن ژرمن شد.
با این حال دوران حضور او در این تیم با حواشی بسیاری همراه بوده، چرا که حضور کیلور ناواس و عملکرد خوب او در دروازه این تیم باعث شد که کار برای هر دوی آنها سخت شود. 
حالا روزنامه‌های اکیپ فرانسه و همچنین گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا خبر داده‌اند که این شرایط از فصل 23-2022 تغییر خواهد کرد و دوناروما قرار است بدون هیچ رقابت خاصی در دروازه پی اس جی قرار بگیرد. 
ناواس چند هفته قبل نسبت به استفاده از سیستم چرخشی از سوی مائوریسیو پوچتینو انتقاد کرده و مدعی شده بود که این روند  باید در فصل آینده متوقف شود. 
 

به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه پی اس جی تصمیم نهایی خودشان را در  این زمینه گرفته و تصمیم به فروش این دروازه‌بان اهل کاستاریکا در پایان فصل جاری دارند تا دوناروما به عنوان دروازه‌بان اول و اصلی این تیم انتخاب شود. 
پی اس جی امشب قرار است در رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف مون‌پولیه برود و دوناروما احتمال بیست و چهارمین دیدارش را برای این تیم انجام خواهد داد. 
این شایعات در حالی مطرح شده که این بازیکن ایتالیایی چند روز قبل در گفتگو با AFP به نوعی جدایی ناواس از پی اس جی در فصل آینده را تایید کرده بود.
او در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده هم باید به صورت مشترک با ناواس در دروازه پی اس جی قرار بگیرد گفت:« نه، فکر نمی‌کنم اینطور باشد. این باشگاه تصمیماتی خواهد گرفت. من رابطه بسیار خوبی با کیلور دارم. ما هر دو دروازه‌بان‌های خوبی هستیم و این موقعیت را درک می‌کنیم اما شرایط برای او هم دشوار بود.»
برچسب ها: دوناروما پی اس جی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها