کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چراغ سبز جدید ستاره PSG به یوونتوس

24 ارديبهشت 1401 ساعت 13:59

گروه ورزشی: به نظر می رسد فصل بعد شاهد حضور آنخل دی ماریا، ستاره باتجربه پاری سن ژرمن در ترکیب یوونتوس خواهیم بود.


یوونتوس دیشب از لباس جدید خود را برای فصل 2022-23 رونمایی کرد و آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن نیز این پست را لایک کرده تا شایعات در مورد انتقال این بازیکن به تورین برای فصل بعد دوچندان شود. قرارداد آنخل دی ماریا در پایان فصل با باشگاه پاری سن ژرمن تمام می شود و به نظر می رسد این باشگاه فرانسوی تمایلی به فعال کردن بند تمدید یک ساله ندارد و این بازیکن بعد از هفت سال در مسیر جدایی قرار گرفته است.
خود دی ماریا اخیرا در مصاحبه ای مدعی شد در مورد آینده اش در پاریس مطمئن نیست، اما بدون توجه به این موضوع نیز قصد دارد حداقل یک فصل دیگر در اروپا بماند و بعد راهی لیگ آرژانتین شود. به نظر یوونتوس برای قراردادی یک ساله با بند تمدید با دی ماریا به توافق رسیده و این انتقال به زودی نهایی خواهد شد.
آنخل دی ماریای 34 ساله در سال 2007 از روزاریو سنترال به بنفیکا پیوسته، در سال 2010 توسط ژوزه مورینیو در رئال مادرید به خدمت گرفته شده و چهار فصل در این تیم بازی کرد. در نهایت پس از سپری کردن یک فصل دشوار با لباس منچستریونایتد، آنخل دی ماریا در سال 2015 به پاری سن ژرمن منتقل شد و تا امروز در این تیم بازی کرده است. در صورت انتقال به یوونتوس، او به جز بوندسلیگا در تمامی لیگ های معتبر اروپایی سابقه بازی کردن پیدا خواهد کرد.


کد مطلب: 336386

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336386/چراغ-سبز-جدید-ستاره-psg-یوونتوس

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir