به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۳۳۶۳۹۳

نفت در جنگ سرنوشت‌ساز بقا؛ دوباره تنها!

گروه ورزشی: نفت مسجد سلیمان بدون حضور تماشاگران از نساجی پذیرایی خواهد کرد.
نفت در جنگ سرنوشت‌ساز بقا؛ دوباره تنها!
نفت مسجد سلیمان با 19 امتیاز و رتبه چهاردهم در هفته بیست و هفتم حضور می یابد. این تیم به ترتیب 2 و 4 امتیاز بیشتر از دو تیم حاضر در منطقه سقوط فاصله دارد. شاگردان رضا مهاجری که در بازی خانگی قبلی، هواداران را کنار خود داشتند، در بازی این هفته بار دیگر بدون آنها به میدان خواهند رفت.
نفتی ها امیدوار بودند که در تقابل با قهرمان جام حذفی از یار دوازدهم بهره ببرند اما طبق آن چه که از سوی مسئولان دو تیم گفته می شود، بازی بدون تماشاگر خواهد بود. روند صعودی قابل توجه تیم هایی چون تراکتور بعد از بازگشت هواداران به ورزشگاه نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد که نفتی ها در مقطع بسیار حساس فعلی دوباره از داشتن چنین امتیاز ویژه‌ای محروم خواهند بود.
ایزد سیف الله پور، مدیرعامل باشگاه نساجی در گفت و گوی تلفنی با شب های فوتبالی از برگزاری بازی با نفت مسجد سلیمان بدون تماشاگر خبر داده و گفت: "طبق آخرین اخبار به ما گفته اند که بازی بدون تماشاگر است. ما با پرواز چارتر آمدیم و اگر قرار بود بازی با تماشاگر باشد، می توانستیم تماشاگران خودمان را بیاوریم. به ما گفتند که بدون تماشاگر است و ما هم نیاوردیم."
مدیر رسانه باشگاه نفت مسجد سلیمان هم ساعتی پیش در گفت و گو با ایرنا گفته بود: "پیش از این قرار بود که بازی با حضور تماشاگر باشد اما بر اساس تصمیم سازمان لیگ این دیدار بدون حضور تماشاگران خواهد بود."
در بازی قبلی خانگی که نفت هواداران را کنار خود داشت و انرژی بسیاری از حضور آنها گرفت، اتفاقاتی عجیبی رخ داده بود. در شرایطی که سازمان لیگ اعلام کرده بود به دلیل بررسی تزریق دو دز واکسن توسط تماشاگران، نباید بلیت‌فروشی بازی‌ها رایگان باشد، برخلاف این مصوبه هواداران نفت مسجد سلیمان با بلیت‌های رایگان وارد ورزشگاه بهنام محمدی شده بودند. حتی سازمان لیگ در بازی‌های جام حذفی هم اجازه بلیت‌فروشی رایگان نداد. طبق معیارهای AFC نیز فروش بلیت کاغذی و رایگان شدن بلیت‌ها ممنوع است.
برچسب ها: لیگ برتر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها