کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونالدینیو:

در فینال لیورپولی‌ام؛ PSG با مسی هم خوشحال نیست؟

24 ارديبهشت 1401 ساعت 17:11

گروه ورزشی: رونالدینیو در مصاحبه با رادیو مونته کارلو، موضع خود در فینال لیگ قهرمانان را مشخص کرد و به مدیران پی اس جی هم هشدارهایی داد.


رونالدینیو نیز مثل همه فوتبال دوستان دنیا منتظر رسیدن روز بازی فینال لیگ قهرمانان است(7 خرداد). در پاریس دو تیم رئال و لیورپول برابر هم قرار خواهند گرفت تا قهرمان جدید اروپا مشخص شود. رئال در مراحل حذفی لیگ قهرمانان توانست پی اس جی، چلسی و سیتی را حذف کند ولی لیورپول رقبایی ساده تر پیش رو داشت و با کنار زدن اینتر، بنفیکا و ویارئال به فینال رسیده است.

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل در مصاحبه با رادیو "RMC" و در مورد بازی فینال لیگ قهرمانان گفت:« بازی بین دو تیم خوب برگزار می شود. هر دو تیم بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارند و برای شان بهترین ها را آرزو می کنک. رئال واقعا تیم خوبی است و در مراحل حذفی فوق العاده کار کرد اما همه می دانید که من بارسا را دوست دارم و به همین دلیل در فینال هوادار لیورپول هستم.»

 
رونالدینیو که سابقه بازی برای پی اس جی را دارد، در مورد شایعات تحولات گسترده در این تیم برای فصل بعد گفت:« از شنیدن این خبر تعجب می کنم. پی اس جی همین حالا بهترین ها را در اختیار دارد. (با خنده)قصد دارند بهترین ها را واگذار کنند و بدترین ها را بخرند؟ معتقدم پی اس جی الان بیشتر از هر چیزی به ثبات نیاز دارد. بازیکنان جدید نیاز به زمان دارند و پس از یک سالی که صرف وفق پیدا کردن با محیط جدید کردند، می توان انتظار داشت که فصل بعد از هر نظر بهتر کار کنند.»

 
انتقادات شدید هواداران از نیمار:« نیمار از بهترین های دنیاست و بدشانس بود که بازهم دچار مصدومیت شد. وقتی نیمار 100 درصد آماده باشد، بازیکنی واقعا خاص و مهارنشدنی است. اگر پی اس جی با داشتن نیمار، مسی، دی ماریا و.... خوشحال نیست، با کدام بازیکنان خوشحال خواهد بود؟»


کد مطلب: 336418

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336418/فینال-لیورپولی-ام-psg-مسی-هم-خوشحال-نیست

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir