کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کیلیان امباپه فردا بمب بزرگ را می‌ترکاند؟

24 ارديبهشت 1401 ساعت 17:17

گروه ورزشی: کیلیان امباپه فردا در مراسم دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل، ممکن است در مورد آینده اش شفاف سازی کند.


فردا می تواند روز بزرگی برای کیلیان امباپه باشد و او بالاخره تصمیم نهایی خود در مورد تمدید قرارداد با پی اس جی یا پیوستن به رئال را اعلام کند. حداقل می توان انتظار داشت که امباپه نشانه هایی جدید از تصمیم خود را فاش کند. ستاره فرانسوی کمتر از دو ماه تا پایان قراردادش با پی اس جی فاصله دارد و هنوز مشخص نیست که در مورد آینده اش چه تصمیمی خواهد گرفت. در باشگاه رئال مادرید خوشبینی ها مضاعف شده و اطمینان دارند که امباپه پیراهن سپید را به تن خواهد کرد و در پاریس نیز ناامید نیستند که او در نهایت تمدید کند.

 
پی اس جی اکنون در دوحه قطر حضور دارد تا در یکی دو فعالیت تبلیغاتی از پیش برنامه ریزی شده شرکت کند ولی کیلیان امباپه را در اختیار ندارد. اصرارهای امباپه بالاخره نتیجه داد و او فردا به جای همراهی تیمش، در مراسم سالانه اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای فرانسه(UNFP) حاضر خواهد بود. امباپه قرار است در این مراسم، جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ فرانسه را دریافت کند.
طبق ادعای نشریه آاس اسپانیا، در پی اس جی بیم این را دارند که فردا امباپه خبر از جدایی خود و پیوستن به رئال را اعلام کند. آنها خاطره خوشی از حضور امباپه در این مراسم ندارند چرا که سه سال پیش امباپه پس از دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل صراحتا به مدیران پی اس جی هشدار داد که توقع دارد از این پس مسئولیت بیشتری را در تیم برعهده بگیرد و انتظار دارد شرایطش کاملا عوض شود.

 
روز گذشته وقتی از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی در این رابطه سوال شد، او پاسخ داد:« امیدوارم اگر قرار باشد در مورد آینده اش حرف بزند، از تمدید قراردادش صحبت کند ولی بعید می دانم او در این مراسم در مورد آینده شفاف سازی کند.»


کد مطلب: 336420

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/336420/کیلیان-امباپه-فردا-بمب-بزرگ-می-ترکاند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir