به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۳۶۴۳۳

دلیل عجیب برای زورگیری در جنوب تهران

دلیل عجیب برای زورگیری در جنوب تهران
گروه حوادث: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری زورگیران مسلح در شهرستان پاکدشت نیز خبر داد و گفت:‌ دو زورگیر که با تهدید سلاح سرد درمحدوده پاکدشت اقدام به زورگیری، آدم ربایی و سرقت تلفن همراه کرده بودند دستگیر شدند.  
 
به گزارش ایسنا، جلیلیان در توضیح بیشتر این پرونده گفت: رسیدگی به این موضوع در پی مراجعه جوانی ۲۰ ساله  به کلانتری ۱۷۴ قیامدشت و اعلام خصوص آدم ربایی و سرقت تلفن‌همراه در محدوده پاکدشت آغاز شد و با توجه به اینکه محل سرقت خارج از حوزه استحفاظی شهرستان ری و در محدوده فرمانده انتظامی شرق استان تهران بود اما به دلیل تکریم ارباب رجوع و با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قیامدشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی سارقان در محدوده پاکدشت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شدند. در حین دستگیری یکی از سارقان با استفاده از سلاح سرد قمه به ماموران حمله کرد که مهار و دستگیر شد.فرمانده انتظامی شهرستان ری درباره دلیل این اقدام نیز گفت:‌ متهمان به جرم خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار رقابت عاشقانه بیان کردند. برای این دو نفر نیز پرونده‌ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.
برچسب ها: زورگیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها