به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۹:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۲/۲۵ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۳۳۶۴۸۱

دلیل باورنکردنی برای شکایت از دوست پدر

دلیل باورنکردنی برای شکایت از دوست پدر
گروه حوادث: مرد میانسال که پدرش بر اثر ابتلا به کرونا جان باخته است با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از دوست پدرش به‌خاطر عطسه شکایت کرد. چند روز قبل مرد میانسالی به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی پایتخت مراجعه و از دوست پدرش در حالی شکایت کرد که او را عامل مرگ پدرش می‌دانست.

مرد میانسال گفت: اوایل فروردین سال گذشته، پدر ۸۰ ساله‌ام به کرونا مبتلا شد و یک روز بعد از بستری در بیمارستان فوت کرد. بعد از مرگ پدرم همیشه تصور می‌کردیم ابتلای او به ویروس کرونا یک اتفاق ناخواسته بوده است تا اینکه چند روز قبل یکی از دوستان پدرم، اطلاعاتی را در اختیارمان قرار داد که به نظر می‌رسد ابتلای پدرم به کرونا و مرگ او عمدی بوده باشد.

او ادامه داد: پدرم با مردی به نام جبار اختلاف مالی داشت. یک روز قبل از اینکه پدرم به ویروس کرونا مبتلا شود، به دیدار جبار رفته بود تا در رابطه با اختلاف مالی‌شان صحبت کند. اما به گفته دوست پدرم، جبار روزی که با پدرم قرار داشته است، مبتلا به کرونا بوده و در محل قرار، تعمدی به صورت پدر من عطسه کرده است. با این کار او قصد داشته پدرم کرونا بگیرد و به این طریق او را از سر راهش بردارد. حالا من از جبار به خاطر دست داشتن در مرگ پدرم شکایت دارم.با شکایت مرد میانسال، بازپرس جنایی دستور بررسی پرونده بالینی پیرمرد و تحقیقات از جبار را صادر کرد.
مرجع : روزنامه ایران
برچسب ها: حوادث ایران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها